Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Fitch pitää Suomen luottoluokituksen ennallaan, kun taas puolustusvoimat rajoittaa liikennettä Suomenlahdella. Norjassa valtava tulipalo on tuhonnut yli sata…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kaksi ihmistä menehtyi liikenneonnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kaksi ihmistä menehtyi liikenneonnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 20:17, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Turun Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi kuoli kolarissa Virroilla • Kaksi kuoli kolarissa Virroilla • Kaksi kuoli liikenneonnettomuudessa Virroilla.
Kaksi kuoli onnettomuudessa Virroilla
Virroilla tapahtui kova liikenneonnettomuus, jossa kaksi ihmistä kuoli. Henkilöauto törmäsi jäteautoon. Auto ajoi sataa kilometriä tunnissa. Kaksi muuta henkilöä loukkaantui vakavasti ja heidät vietiin sairaalaan. Poliisi tutkii tapausta.
Kaksi ihmistä menehtyi liikenneonnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti.
Kaksi henkilöä menehtyi onnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Takapenkillä olleet kaksi muuta henkilöä loukkaantuivat vakavasti ja saivat hoitoa.
Virroilla tapahtui perjantaina vakava liikenneonnettomuus, jossa kuoli kaksi aikuista. Henkilöauto törmäsi jäteautoon, ja takapenkillä olleet lapset loukkaantuivat vakavasti. Onnettomuuspaikka avattiin liikenteelle myöhemmin iltapäivällä.
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi henkilöä menetti henkensä. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Poliisi tutkii onnettomuutta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Virroilla sattuneessa liikenneonnettomuudessa kuoli kaksi henkilöä, kun henkilöauto törmäsi jäteautoon. Onnettomuus tapahtui perjantaina Liedenpohjantiellä, ja kaksi muuta henkilöä loukkaantui vakavasti. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Virroilla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa kaksi henkilöä kuoli. Henkilöauto törmäsi jäteautoon, ja onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta matkustajaa. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Virroilla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa kuoli kaksi ihmistä. Henkilöauto törmäsi jäteautoon, ja kaksi muuta henkilöä loukkaantui vakavasti. Poliisi tutkii onnettomuutta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa osallistuivat henkilöauto ja kuorma-auto. Liedenpohjantie, eli kantatie 66, on suljettu liikenteeltä onnettomuuden vuoksi, eikä loukkaantumisista ole vielä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Virrat, #Liedenpohjantie
Raaseporissa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa kuoli yksi henkilö. Poliisi tutkii tapausta ja etsii mahdollisia silminnäkijöitä, erityisesti toista autoa, joka oli paikalla onnettomuuden aikaan.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Munkkivuoressa tapahtui auto-onnettomuus, kun henkilöauto törmäsi K-supermarketin seinään. Tapahtumasta selvittiin ilman henkilövahinkoja, mutta materiaalisia vahinkoja syntyi. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneturvallisuus
Kuopiossa tapahtui laskuvarjo-onnettomuus, jossa 1990-luvulla syntynyt mies menetti henkensä. Onnettomuus tapahtui Kuopion lentoasemalla, ja hyppääjällä oli takanaan noin 300 hyppyä. Poliisi tutkii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Virroilla tapahtui liikenneonnettomuus, joka johti merkittäviin häiriöihin liikenteessä. Onnettomuudessa oli osallisina useita autoja, ja pelastuspalvelut saapuivat nopeasti paikalle. Onnettomuudesta ei kuitenkaan raportoitu…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Virrat, #Liikenneonnettomuus
Virroilla tapahtui perjantaina vakava liikenneonnettomuus, jossa kuoli aikuinen nainen ja mies. Kaksi lasta loukkaantui vakavasti onnettomuudessa. Seurakunta tarjoaa keskusteluapua sureville.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Virrat, #Liikenneonnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.