Nimipäivä:
Riikka
20°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Fitch pitää Suomen luottoluokituksen ennallaan, kun taas puolustusvoimat rajoittaa liikennettä Suomenlahdella. Norjassa valtava tulipalo on tuhonnut yli sata…


Kaksi kuoli kolarissa Virroilla

Aihesivu: Kaksi kuoli kolarissa Virroilla

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kaksi ihmistä menehtyi liikenneonnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti.

  • 7 juttua
  • 7 lähdettä
  • Liikenne
  • Päivitetty 17.7.2026 klo 20:17
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Kaksi ihmistä menehtyi liikenneonnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti.

Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 20:17, pääluokka Liikenne.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Turun Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi kuoli kolarissa Virroilla • Kaksi kuoli kolarissa Virroilla • Kaksi kuoli liikenneonnettomuudessa Virroilla.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 17.7.2026 klo 20:17.
  • Koosteessa on nyt 7 juttua 7 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Liikenne.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Virrat, #Liikenneonnettomuus, #Poliisi.

Selkokielinen yhteenveto

Kaksi kuoli onnettomuudessa Virroilla

Virroilla tapahtui kova liikenneonnettomuus, jossa kaksi ihmistä kuoli. Henkilöauto törmäsi jäteautoon. Auto ajoi sataa kilometriä tunnissa. Kaksi muuta henkilöä loukkaantui vakavasti ja heidät vietiin sairaalaan. Poliisi tutkii tapausta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.