Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi henkilöä menetti henkensä. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Poliisi tutkii onnettomuutta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi henkilöä menetti henkensä. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Poliisi tutkii onnettomuutta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 17:36, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi kuoli kolarissa Virroilla, henkilöauto törmäsi jäteautoon • Kaksi kuoli Virroilla jäteauton ja henkilöauton kolarissa • Kaksi kuoli onnettomuudessa Virroilla.
Kaksi kuoli kolarissa Virroilla
Virroilla oli onnettomuus, jossa kaksi ihmistä kuoli. Henkilöauto törmäsi jäteautoon. Kuljettaja ja etupenkillä istunut kuolivat heti. Takapenkillä olleet loukkaantuivat vakavasti. Poliisi tutkii tapausta.
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi henkilöä menetti henkensä. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Poliisi tutkii onnettomuutta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Virroilla sattuneessa liikenneonnettomuudessa kuoli kaksi henkilöä, kun henkilöauto törmäsi jäteautoon. Onnettomuus tapahtui perjantaina Liedenpohjantiellä, ja kaksi muuta henkilöä loukkaantui vakavasti. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Virroilla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa kaksi henkilöä kuoli. Henkilöauto törmäsi jäteautoon, ja onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta matkustajaa. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa osallistuivat henkilöauto ja kuorma-auto. Liedenpohjantie, eli kantatie 66, on suljettu liikenteeltä onnettomuuden vuoksi, eikä loukkaantumisista ole vielä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Virrat, #Liikenneonnettomuus
Raaseporissa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa kuoli yksi henkilö. Poliisi tutkii tapausta ja etsii mahdollisia silminnäkijöitä, erityisesti toista autoa, joka oli paikalla onnettomuuden aikaan.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Virroilla tapahtui liikenneonnettomuus, joka johti merkittäviin häiriöihin liikenteessä. Onnettomuudessa oli osallisina useita autoja, ja pelastuspalvelut saapuivat nopeasti paikalle. Onnettomuudesta ei kuitenkaan raportoitu…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Virrat, #Liikenneonnettomuus
Raisiossa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa henkilöauto törmäsi palokuntanuorten bussiin. Bussissa oli kymmenen leiriläistä, mutta kukaan ei loukkaantunut. Henkilöautoilija pakeni paikalta onnettomuuden jälkeen.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Ylöjärvellä sattuneessa liikenneonnettomuudessa on nyt paljastunut uusia yksityiskohtia. Poliisi tutkii tapausta, jossa vuonna 2003 syntynyttä miestä epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Onnettomuudessa loukkaantui…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Liikenneonnettomuudessa Toholammilla menehtyi nuori mies. Onnettomuus tapahtui maanantaina, kun henkilöauto suistui tieltä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.