Nimipäivä:
Joel, Ilari, Lari
24°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Euroopan unioni on syyttänyt Venäjää kyberhyökkäyksistä useisiin jäsenvaltioihin, mukaan lukien Suomi. Yhdysvallat on käynnistänyt uusia iskuja Iraniin, joissa…


Eino Leinon palkinto Dave Lindholmille

Aihesivu: Eino Leinon palkinto Dave Lindholmille

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Dave Lindholm on saanut Eino Leinon palkinnon vuonna 2026. Palkinto jaetaan maanantaina Helsingissä Päivitä Leino -tapahtumassa. Lindholm on tunnettu suomirockin artisti, jolla on pitkä ja merkittävä ura.

  • 11 juttua
  • 7 lähdettä
  • Kulttuuri
  • Päivitetty 6.7.2026 klo 10:29
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Dave Lindholm on saanut Eino Leinon palkinnon vuonna 2026. Palkinto jaetaan maanantaina Helsingissä Päivitä Leino -tapahtumassa. Lindholm on tunnettu suomirockin artisti, jolla on pitkä ja merkittävä ura.

Aiheesta on julkaistu 11 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.7.2026 klo 10:29, pääluokka Kulttuuri.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Yle Uutiset, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Eino Leinon palkinto Dave Lindholmille • Eino Leinon päivä nostaa liput salkoon • Dave Lindholm saa Eino Leinon palkinnon.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 6.7.2026 klo 10:29.
  • Koosteessa on nyt 11 juttua 7 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kulttuuri.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #EinoLeino, #Kulttuuri, #Palkinto.

Selkokielinen yhteenveto

Dave Lindholm sai Eino Leinon palkinnon

Dave Lindholm on saanut Eino Leinon palkinnon vuodelle 2026. Palkinto jaetaan maanantaina Helsingissä. Lindholm on suomirockin tunnettu artisti. Hänellä on pitkä ja merkittävä ura musiikissa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.