Nimipäivä:
Ulla, Ulpu
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Suomalaisen kvanttiteknologiayhtiö IQM:n osakekurssi nousi voimakkaasti kaupankäynnin alkaessa Helsingin pörssissä. Suomi hankkii lyhyen kantaman ilmatorjuntaohjusjärjestelmiä Ruotsista.


Poliisi etsii varastettua Mercedes-Benzia

Aihesivu: Poliisi etsii varastettua Mercedes-Benzia

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Poliisi tutkii tapausta törkeänä varkautena, jossa valkoinen Mercedes-Benz coupé on otettu koeajoon Lohjalla. Autoa ei ole palautettu, vaikka poliisi on yrittänyt ottaa yhteyttä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan Länsi-Uudenmaan poliisille.

  • 12 juttua
  • 6 lähdettä
  • Liikenne
  • Päivitetty 3.7.2026 klo 16:12
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Poliisi tutkii tapausta törkeänä varkautena, jossa valkoinen Mercedes-Benz coupé on otettu koeajoon Lohjalla. Autoa ei ole palautettu, vaikka poliisi on yrittänyt ottaa yhteyttä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan Länsi-Uudenmaan poliisille.

Aiheesta on julkaistu 12 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 16:12, pääluokka Liikenne.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, MTV Uutiset.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii varastettua Mercedes-Benzia • Poliisi etsii varastettua Mercedes-Benz-autoa • Poliisi etsii koeajolta kadonnutta autoa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 3.7.2026 klo 16:12.
  • Koosteessa on nyt 12 juttua 6 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Liikenne.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Poliisi, #Jyväskylä, #MercedesBenz.

Selkokielinen yhteenveto

Poliisi etsii varastettua autoa

Poliisi tutkii tapausta, jossa auto on varastettu. Valkoinen Mercedes-Benz coupé on otettu koeajoon Lohjalla. Autoa ei ole palautettu, vaikka poliisi on yrittänyt ottaa yhteyttä. Poliisi pyytää havaintoja autosta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.