Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulussa etsitään edelleen polkupyöräpuukottajaa, joka on hyökännyt ulkomaalaistaustaisten kimppuun. Poliisi on saanut yli 100 vihjettä ja tarkistaa valvontakameratallenteita. Epäilty on nuori mies, joka liikkui huomiota herättävällä tavalla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulussa etsitään edelleen polkupyöräpuukottajaa, joka on hyökännyt ulkomaalaistaustaisten kimppuun. Poliisi on saanut yli 100 vihjettä ja tarkistaa valvontakameratallenteita. Epäilty on nuori mies, joka liikkui huomiota herättävällä tavalla.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 14:36, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Iltalehti, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii Oulun polkupyöräpuukottajaa • Poliisi etsii kadonnutta miestä Jyväskylässä • Poliisi etsii kadonnutta miestä Jyväskylässä.
Poliisi etsii Oulun polkupyöräpuukottajaa
Oulussa on tapahtunut useita väkivallantekoja, joissa polkupyöräilijä on hyökännyt ulkomaalaistaustaisten kimppuun. Poliisi on saanut yli 100 vihjettä ja tarkistaa niitä. Epäilty on nuori mies, joka liikkui huomiota herättävästi. Hänellä oli lippalakki ja kauluspaita.
Oulussa etsitään edelleen polkupyöräpuukottajaa, joka on hyökännyt ulkomaalaistaustaisten kimppuun. Poliisi on saanut yli 100 vihjettä ja tarkistaa valvontakameratallenteita. Epäilty on nuori mies, joka liikkui huomiota herättävällä tavalla.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät nelikymppisestä miehestä, joka on kadonnut Jyväskylän Kangasvuoressa. Mies saattaa liikkua alueella tai sen ympäristössä. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Jyväskylässä on kadonnut nelikymppinen mies, jonka etsintään poliisi pyytää havaintoja. Mies katosi Kangasvuoren alueella 3. heinäkuuta ja liikkuu mahdollisesti Kangasniemen ja Seppälän alueilla. Hänellä on tummat hiukset, siniset…
Jyväskylässä on kadonnut nelikymppinen mies, joka katosi aamuyöllä Kangasvuoren alueella. Sisä-Suomen poliisi pyytää havaintoja miehestä, joka on noin 172 senttimetriä pitkä, hoikka, ja jolla on tummat hiukset sekä…
Jyväskylässä on kadonnut nelikymppinen mies, joka viimeksi nähtiin Kangasvuoren alueella. Miehen tuntomerkit ovat tummat hiukset, siniset silmät ja noin 172 cm pituus. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon…
Kaukovainion alueella tapahtunutta pyöräpuukotusta tutkitaan aktiivisesti. Poliisi on puhututtanut useita henkilöitä ja saanut yli 100 vihjettä asiasta. Valvontakameratallenteita on myös kerätty, ja poliisi toivoo kansalaisten apua tutkinnassa.
Poliisi on julkaissut videon epäillystä puukottajasta Oulussa. Mies puukotti ulkomaalaistaustaista miestä viime viikon perjantaina ja pakeni paikalta. Poliisi pyytää edelleen havaintoja ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Oulu, #Puukotus
Hammaslahdessa tapahtui vakava väkivaltarikos, jossa mies yritti tappaa 35-vuotiaan naisen puukotuksella. Poliisi sai kuitenkin nopeasti avun, kun poliisikoira löysi naisen maastosta juuri…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Väkivalta
Oulun poliisi etsii edelleen puukottajaa, joka hyökkäsi ulkomaalaistaustaisen miehen kimppuun viime perjantaina. Poliisi on saanut runsaasti vihjeitä, mutta lisää tietoja kaivataan. Tekijä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Oulu, #Puukotus
Oulussa on käynnissä poliisitutkinta useista polkupyöräpuukotuksista, joista on saatu satoja vihjeitä. Rikosylikomisario Petri Savela kertoo, että vihjeiden läpikäyminen on hidasta, mutta lisätietoja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Oulu, #Poliisi
Oulun poliisi etsii edelleen apua puukotuksen tekijän selvittämiseksi Kaukovainiossa. Epäilty on noin 20–35-vuotias mies, joka liikkui pyörällä ja pukeutui lippalakkiin ja kauluspaitaan.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Oulu, #Puukotus
Oulun poliisi on vastaanottanut yli sata vihjettä liittyen Kaukovainion puukotuksiin. Tutkintaresursseja on lisätty, ja poliisi tutkii vihjeitä sekä valvontakameratallenteita. Tutkinta etenee useilla…
Rikos • jaetut avainsanat: #Oulu, #Puukotus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.