Nimipäivä:
Jorma, Jarmo, Jarkko, Jarno, Jere, Jeremias
24°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Tampereen steinerkoulussa on tehty useita rikosilmoituksia kiusaamisen ja väkivallan vuoksi. Venezuelassa maanjäristys on vaatinut lähes 240 kuolonuhria.


Autoja turmeltu Tampereen autoliikkeessä

Aihesivu: Autoja turmeltu Tampereen autoliikkeessä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Tampereen Autokeskuksen pihalla on vahingoitettu useita autoja. Poliisi tutkii tapausta törkeänä vahingontekona, ja vahingoittuneita autoja on ainakin 16–17. Silminnäkijöitä pyydetään ilmoittamaan havainnoistaan poliisille.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 26.6.2026 klo 11:18
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Tampereen Autokeskuksen pihalla on vahingoitettu useita autoja. Poliisi tutkii tapausta törkeänä vahingontekona, ja vahingoittuneita autoja on ainakin 16–17. Silminnäkijöitä pyydetään ilmoittamaan havainnoistaan poliisille.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.6.2026 klo 11:18, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Autoja turmeltu Tampereen autoliikkeessä • Tampereella useita autoja vandalisoitu.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 26.6.2026 klo 11:18.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Tampere, #Poliisi, #Autokeskus.

Selkokielinen yhteenveto

Autoja on rikottu Tampereella

Tampereen Autokeskuksen pihalla on rikottu useita autoja. Poliisi tutkii tapausta törkeänä vahingontekona. Vahingoittuneita autoja on ainakin 16–17. Poliisi kaipaa silminnäkijöitä, jotka voivat kertoa havainnoistaan.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän.
Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin.
Männyn kukinta on päättynyt koko maassa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.