Tanska lähettää varusmiehiä Grönlantiin
Tanska aloittaa varusmiesten lähettämisen Grönlantiin heinäkuun lopussa. Puolustusministeri Jeppe Bruus vahvisti, että varusmiehet sijoitetaan samoihin yksiköihin ammattisotilaiden kanssa. Tämä päätös liittyy koulutukseen ja operaatioihin arktisella alueella.