Hämäläinen voitti SM-kultaa ja teki ennätyksiä
Malla Hämäläinen voitti SM-kultaa 400 metrin vapaauinnissa ja teki kolme Suomen ennätystä neljässä päivässä. Hämäläinen, joka edustaa Vieskan Uimareita, valmistautuu kesän arvokisoihin. Hän paransi ennätyksiään Tukholmassa ja jatkaa kilpailuja Espoossa.