Nimipäivä:
Tuukka, Touko
15°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.


Bayern München ja Arsenal voittivat avausottelut

Aihesivu: Bayern München ja Arsenal voittivat avausottelut

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierissä. Luis Diaz avasi maalitilanteen, ja Harry Kane teki toisen maalin heti tauon jälkeen. Arsenal puolestaan voitti Sporting Lissabonin 1–0, kun Kai Havertz teki voittomaalin lisäajalla.

  • 5 juttua
  • 5 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 8.4.2026 klo 01:56
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierissä. Luis Diaz avasi maalitilanteen, ja Harry Kane teki toisen maalin heti tauon jälkeen. Arsenal puolestaan voitti Sporting Lissabonin 1–0, kun Kai Havertz teki voittomaalin lisäajalla.

Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.4.2026 klo 01:56, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Bayern München ja Arsenal voittivat avausottelut • Bayern München ja Arsenal voittivat avausottelut • Bayern München ja Arsenal voittivat avausottelut.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 8.4.2026 klo 01:56.
  • Koosteessa on nyt 5 juttua 5 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #BayernMünchen, #MestarienLiiga, #jalkapallo.

Selkokielinen yhteenveto

Bayern ja Arsenal voittivat ottelut

Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierien avausottelussa. Luis Diaz teki ensimmäisen maalin, ja Harry Kane lisäsi toisen heti tauon jälkeen. Arsenal voitti Sporting Lissabonin 1–0, ja Kai Havertz teki voittomaalin lisäajalla. Joukkueet pelaavat uudelleen ensi viikolla.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026

TILANNE

Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä.
Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan  eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa.
Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.