Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierissä. Luis Diaz avasi maalitilanteen, ja Harry Kane teki toisen maalin heti tauon jälkeen. Arsenal puolestaan voitti Sporting Lissabonin 1–0, kun Kai Havertz teki voittomaalin lisäajalla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierissä. Luis Diaz avasi maalitilanteen, ja Harry Kane teki toisen maalin heti tauon jälkeen. Arsenal puolestaan voitti Sporting Lissabonin 1–0, kun Kai Havertz teki voittomaalin lisäajalla.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.4.2026 klo 01:56, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Bayern München ja Arsenal voittivat avausottelut • Bayern München ja Arsenal voittivat avausottelut • Bayern München ja Arsenal voittivat avausottelut.
Bayern ja Arsenal voittivat ottelut
Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierien avausottelussa. Luis Diaz teki ensimmäisen maalin, ja Harry Kane lisäsi toisen heti tauon jälkeen. Arsenal voitti Sporting Lissabonin 1–0, ja Kai Havertz teki voittomaalin lisäajalla. Joukkueet pelaavat uudelleen ensi viikolla.
Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierissä. Luis Diaz avasi maalitilanteen, ja Harry Kane teki toisen maalin heti tauon jälkeen. Arsenal puolestaan voitti Sporting Lissabonin 1–0,…
Bayern München ja Arsenal voittivat Mestarien liigan puolivälierien avausottelut. Bayern kaatoi Real Madridin 2–1, kun taas Arsenal voitti Sporting Lissabonin 1–0. Bayernin maaleista vastasivat Luis Diaz ja Harry…
Bayern München ja Arsenal voittivat Mestarien liigan puolivälierien avausottelut. Bayern kaatoi Real Madridin 2–1, kun taas Arsenal voitti Sporting Lissabonin 1–0. Bayernin Luis Diaz ja Harry Kane sekä…
Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierässä. Ottelu pelattiin Santiago Bernabeulla. Bayern hallitsi ensimmäistä puoliaikaa, mutta Real paransi peliään. Luis Diaz teki avausmaalin 41. minuutilla.
Mestarien liigan puolivälierät alkoivat tiistaina. Real Madrid kohtasi Bayern Münchenin Santiago Bernabeulla. Ensimmäinen puoliaika oli Bayernin hallintaa, ja he johtivat ottelua Luis Diazin maalilla. Real Madridin peli oli…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.