Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierissä. Luis Diaz avasi maalitilanteen, ja Harry Kane teki toisen maalin heti tauon jälkeen. Arsenal puolestaan voitti Sporting Lissabonin 1–0, kun Kai Havertz teki voittomaalin lisäajalla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierissä. Luis Diaz avasi maalitilanteen, ja Harry Kane teki toisen maalin heti tauon jälkeen. Arsenal puolestaan voitti Sporting Lissabonin 1–0, kun Kai Havertz teki voittomaalin lisäajalla.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.4.2026 klo 01:56, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Bayern München ja Arsenal voittivat avausottelut • Bayern München ja Arsenal voittivat avausottelut • Bayern München ja Arsenal voittivat avausottelut.
Bayern ja Arsenal voittivat ottelut
Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierien avausottelussa. Luis Diaz teki ensimmäisen maalin, ja Harry Kane lisäsi toisen heti tauon jälkeen. Arsenal voitti Sporting Lissabonin 1–0, ja Kai Havertz teki voittomaalin lisäajalla. Joukkueet pelaavat uudelleen ensi viikolla.
Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierissä. Luis Diaz avasi maalitilanteen, ja Harry Kane teki toisen maalin heti tauon jälkeen. Arsenal puolestaan voitti Sporting Lissabonin 1–0,…
Bayern München ja Arsenal voittivat Mestarien liigan puolivälierien avausottelut. Bayern kaatoi Real Madridin 2–1, kun taas Arsenal voitti Sporting Lissabonin 1–0. Bayernin maaleista vastasivat Luis Diaz ja Harry…
Bayern München ja Arsenal voittivat Mestarien liigan puolivälierien avausottelut. Bayern kaatoi Real Madridin 2–1, kun taas Arsenal voitti Sporting Lissabonin 1–0. Bayernin Luis Diaz ja Harry Kane sekä…
Bayern München voitti Real Madridin 2–1 Mestarien liigan puolivälierässä. Ottelu pelattiin Santiago Bernabeulla. Bayern hallitsi ensimmäistä puoliaikaa, mutta Real paransi peliään. Luis Diaz teki avausmaalin 41. minuutilla.
Mestarien liigan puolivälierät alkoivat tiistaina. Real Madrid kohtasi Bayern Münchenin Santiago Bernabeulla. Ensimmäinen puoliaika oli Bayernin hallintaa, ja he johtivat ottelua Luis Diazin maalilla. Real Madridin peli oli…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.