Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raviuransa aikana 2 302 voittoa saavuttanut Markku Hietanen on kuollut. Hän menehtyi sairauden vuoksi sunnuntaina. Hietanen oli tunnettu raviohjastaja, joka aloitti uransa 11-vuotiaana vuonna 1956. Hänen viimeinen kilpailunsa oli helmikuussa, ja hänet muistetaan lempinimellä Faari.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raviuransa aikana 2 302 voittoa saavuttanut Markku Hietanen on kuollut. Hän menehtyi sairauden vuoksi sunnuntaina. Hietanen oli tunnettu raviohjastaja, joka aloitti uransa 11-vuotiaana vuonna 1956. Hänen viimeinen kilpailunsa oli helmikuussa, ja hänet muistetaan lempinimellä Faari.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 10:54, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Markku Hietanen on kuollut 80-vuotiaana • Raviurheilija Markku Hietanen on kuollut • Markku Hietanen on kuollut 80-vuotiaana.
Markku Hietanen kuoli 80-vuotiaana
Markku Hietanen on kuollut 80-vuotiaana. Hän oli tunnettu raviurheilija, joka saavutti urallaan 2 302 voittoa. Hietanen aloitti uransa 11-vuotiaana ja kilpaili lähes 70 vuotta. Hänen viimeinen kilpailunsa oli helmikuussa. Hietanen tunnettiin myös lempinimellä Faari.
Raviuransa aikana 2 302 voittoa saavuttanut Markku Hietanen on kuollut. Hän menehtyi sairauden vuoksi sunnuntaina. Hietanen oli tunnettu raviohjastaja, joka aloitti uransa 11-vuotiaana vuonna 1956. Hänen viimeinen kilpailunsa…
Markku Hietanen, tunnettu raviurheilija, on kuollut 80-vuotiaana. Hän menehtyi sairauden vuoksi, ja hänen uransa kesti lähes 70 vuotta. Hietanen saavutti urallaan yli 2300 voittoa ja useita mestaruuksia.
Raviurheilija Markku Hietanen on menehtynyt 80-vuotiaana. Hän kuoli sunnuntaina sairauden vuoksi. Hietanen teki pitkän uran, johon kuului yli 2 300 voittoa ja useita mestaruuksia. Hänen viimeinen kilpailunsa oli…
Ravivalmentaja ja -ohjastaja Markku Hietanen on kuollut 80-vuotiaana vaikean sairauden vuoksi. Hietanen kilpaili ravimaailmassa yli kahdeksan vuosikymmenen ajan ja saavutti yli 2 300 voittoa.
Ravivalmentaja ja -ohjastaja Markku Hietanen on kuollut 80-vuotiaana. Hän menehtyi vaikean sairauden vuoksi. Hietanen kilpaili ravimaailmassa kahdeksalla vuosikymmenellä ja saavutti yli 2 300 voittoa.
Ravivalmentaja ja -ohjastaja Markku Hietanen on kuollut 80-vuotiaana vaikean sairauden seurauksena. Hietanen kilpaili ravimaailmassa yli kahdeksan vuosikymmenen ajan ja saavutti yli 2 300 voittoa.
Raviurheilun ikoni Markku Hietanen on kuollut 80-vuotiaana. Hän menehtyi kotonaan vakavan sairauden vuoksi. Hietanen teki urallaan yli 21 000 lähtöä ja voitti 2 302 kertaa.
Hevosurheilun merkittävä vaikuttaja Markku Hietanen on kuollut. Hän menehtyi 5. huhtikuuta Laihialla vakavan sairauden vuoksi. Hietanen oli 80-vuotias ja teki pitkän uran raviurheilussa.
Markku Hietanen, 80, on kuollut vakavan sairauden seurauksena. Hän menehtyi kotonaan Laihialla läheisten ympäröimänä. Hietanen teki merkittävän uran raviurheilussa ja oli tunnettu hahmo alalla.
Suomalainen raviurheilun legenda Markku Hietanen on kuollut 80-vuotiaana. Hän menehtyi vakavan sairauden vuoksi. Hietanen oli tunnettu ammattivalmentaja ja kilpaili raveissa yli 60 vuotta.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.