Nimipäivä:
Lyydia, Lyyli
13°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.


Sami Välimäki nousi Teksasissa 14. sijalle

Aihesivu: Sami Välimäki nousi Teksasissa 14. sijalle

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Sami Välimäki sijoittui jaetulle 14. sijalle PGA-kiertueen kilpailussa Teksasissa. Hän paransi sijoitustaan 16 pykälällä sunnuntaina, jolloin hän pelasi 24 reikää.

  • 4 juttua
  • 4 lähdettä
  • Golf
  • Päivitetty 6.4.2026 klo 09:59
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Sami Välimäki sijoittui jaetulle 14. sijalle PGA-kiertueen kilpailussa Teksasissa. Hän paransi sijoitustaan 16 pykälällä sunnuntaina, jolloin hän pelasi 24 reikää.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 09:59, pääluokka Golf.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Välimäki nousi Teksasissa 14. sijalle • Sami Välimäki sijoittui PGA-kilpailussa 14 • Sami Välimäki sijoittui PGA-kilpailussa 14.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 6.4.2026 klo 09:59.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Golf.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #SamiVälimäki, #PGA, #Masters.

Selkokielinen yhteenveto

Sami Välimäki sijoittui 14. Teksasissa

Sami Välimäki kilpaili PGA-kiertueen turnauksessa Teksasissa. Hän sai jaetun 14. Sijan tuloksella kymmenen alle parin. Sunnuntaina Välimäki pelasi 24 reikää, koska kilpailu keskeytettiin sään vuoksi. Hän tienasi sijoituksestaan noin 138 000 euroa.

Tuoreimmat uutiset

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026

TILANNE

Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä.
Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan  eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa.
Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.