Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sami Välimäki sijoittui jaetulle 14. sijalle PGA-kiertueen kilpailussa Teksasissa. Hän paransi sijoitustaan 16 pykälällä sunnuntaina, jolloin hän pelasi 24 reikää.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sami Välimäki sijoittui jaetulle 14. sijalle PGA-kiertueen kilpailussa Teksasissa. Hän paransi sijoitustaan 16 pykälällä sunnuntaina, jolloin hän pelasi 24 reikää.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 09:59, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Välimäki nousi Teksasissa 14. sijalle • Sami Välimäki sijoittui PGA-kilpailussa 14 • Sami Välimäki sijoittui PGA-kilpailussa 14.
Sami Välimäki sijoittui 14. Teksasissa
Sami Välimäki kilpaili PGA-kiertueen turnauksessa Teksasissa. Hän sai jaetun 14. Sijan tuloksella kymmenen alle parin. Sunnuntaina Välimäki pelasi 24 reikää, koska kilpailu keskeytettiin sään vuoksi. Hän tienasi sijoituksestaan noin 138 000 euroa.
Sami Välimäki sijoittui jaetulle 14. sijalle PGA-kiertueen kilpailussa Teksasissa. Hän paransi sijoitustaan 16 pykälällä sunnuntaina, jolloin hän pelasi 24 reikää.
Sami Välimäki pelasi erinomaisesti PGA-kilpailussa San Antoniossa, Yhdysvalloissa. Hän ylsi 20 parhaan joukkoon ja jakoi 14. sijan yhteistuloksella –10. Välimäki teki kilpailussa vain yhden tuplabogin ja kuusi bogia,…
Sami Välimäki pelasi hyvin PGA-kilpailussa San Antoniossa. Hän sijoittui 14. sijalle yhteistuloksella –10. Välimäki teki vain yhden tuplabogin ja kuusi bogia koko kilpailun aikana.
Sami Välimäki pelasi hyvin PGA-kilpailussa San Antoniossa. Hän pääsi 20 parhaan joukkoon ja jakoi 14. sijan kuuden muun pelaajan kanssa. Välimäki teki kilpailussa vain yhden tuplabogin ja kuusi…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.