Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sami Välimäki sijoittui jaetulle 14. sijalle PGA-kiertueen kilpailussa Teksasissa. Hän paransi sijoitustaan 16 pykälällä sunnuntaina, jolloin hän pelasi 24 reikää.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sami Välimäki sijoittui jaetulle 14. sijalle PGA-kiertueen kilpailussa Teksasissa. Hän paransi sijoitustaan 16 pykälällä sunnuntaina, jolloin hän pelasi 24 reikää.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 09:59, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Välimäki nousi Teksasissa 14. sijalle • Sami Välimäki sijoittui PGA-kilpailussa 14 • Sami Välimäki sijoittui PGA-kilpailussa 14.
Sami Välimäki sijoittui 14. Teksasissa
Sami Välimäki kilpaili PGA-kiertueen turnauksessa Teksasissa. Hän sai jaetun 14. Sijan tuloksella kymmenen alle parin. Sunnuntaina Välimäki pelasi 24 reikää, koska kilpailu keskeytettiin sään vuoksi. Hän tienasi sijoituksestaan noin 138 000 euroa.
Sami Välimäki sijoittui jaetulle 14. sijalle PGA-kiertueen kilpailussa Teksasissa. Hän paransi sijoitustaan 16 pykälällä sunnuntaina, jolloin hän pelasi 24 reikää.
Sami Välimäki pelasi erinomaisesti PGA-kilpailussa San Antoniossa, Yhdysvalloissa. Hän ylsi 20 parhaan joukkoon ja jakoi 14. sijan yhteistuloksella –10. Välimäki teki kilpailussa vain yhden tuplabogin ja kuusi bogia,…
Sami Välimäki pelasi hyvin PGA-kilpailussa San Antoniossa. Hän sijoittui 14. sijalle yhteistuloksella –10. Välimäki teki vain yhden tuplabogin ja kuusi bogia koko kilpailun aikana.
Sami Välimäki pelasi hyvin PGA-kilpailussa San Antoniossa. Hän pääsi 20 parhaan joukkoon ja jakoi 14. sijan kuuden muun pelaajan kanssa. Välimäki teki kilpailussa vain yhden tuplabogin ja kuusi…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.