Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
IFK Mariehamn voitti SJK:n miesten jalkapalloliigassa lukemin 2–0. Ottelussa maalinteossa onnistuivat Rui Monteiro ja Noah Nurmi. Yleisöä ottelussa oli 1 252.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
IFK Mariehamn voitti SJK:n miesten jalkapalloliigassa lukemin 2–0. Ottelussa maalinteossa onnistuivat Rui Monteiro ja Noah Nurmi. Yleisöä ottelussa oli 1 252.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.8.2026 klo 21:31, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa IFK Mariehamn voitti SJK:n jalkapalloliigassa • IFK Mariehamn voitti ensimmäisen ottelun • IFK Mariehamn sai ensimmäisen voittonsa.
IFK Mariehamn voitti SJK:n
IFK Mariehamn pelasi hyvin ja voitti SJK:n 2–0. Maalit teki ensin Rui Monteiro ja sitten Noah Nurmi. Ottelussa oli 1 252 katsojaa. Seuraavat pelit ovat pian tulossa.
IFK Mariehamn voitti SJK:n miesten jalkapalloliigassa lukemin 2–0. Ottelussa maalinteossa onnistuivat Rui Monteiro ja Noah Nurmi. Yleisöä ottelussa oli 1 252.
IFK Mariehamn sai kauden ensimmäisen voittonsa jalkapallon miesten liigassa, kun se voitti SJK:n 2–0. Maalit teki Rui Monteiro ja Noah Nurmi. Voitto nosti IFK:n yhdeksään pisteeseen sarjataulukossa.
IFK Mariehamn voitti ensimmäisen ottelunsa miesten liigassa kaatamalla SJK:n 2–0. Rui Monteiro ja Noah Nurmi tekivät joukkueen maalit. Voitto oli tärkeä, sillä IFK oli pelannut aiemmin 19 ottelua…
Miesten jalkapalloliigassa TPS voitti VPS:n lukemin 3–1. TPS:n maalit teki Timo Zaal, Albijon Muzaci ja Nils Veinbergs. VPS:n ainoan maalin teki Xavier…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #Miestenliiga
Helsingin Jalkapalloklubin nuori hyökkääjä Toivo Mero siirtyy hollantilaisseura De Graafschapiin. Siirrosta maksetaan merkittävä siirtokorvaus. Mero on pelannut HJK:ssa 38 ottelua ja tehnyt…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Vaasan Palloseura on solminut pelaajasopimuksen Dren Terrnavan kanssa, joka on pelannut viime vuodet Italiassa. 21-vuotias Terrnava on liittynyt VPS:ään kauden 2027 loppuun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Coritiban ja Chapecoensen ottelussa brasilialainen toppari Jacy putosi pelaajatunnelin aukkoon maalijuhlinnan yhteydessä. Hän oli juuri tehnyt maalin ja hyppäsi aidan yli, mutta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Nikolai Alho, Huuhkajien puolustaja, ilmoitti lopettavansa maajoukkueuransa. Alho pelasi 51 ottelua Suomen miesten jalkapallomaajoukkueessa ja oli mukana EM-lopputurnauksessa 2021. Hän aikoo jatkaa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Sky Sportsin tietokoneennuste ennustaa Arsenalin voittavan Englannin Valioliigan mestaruuden toista vuotta peräkkäin. Arsenal kerää kauden aikana 85 pistettä, ja Manchester City jää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.