Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Maahanmuuttovirasto estää marja-alan rekrytoinnin, ja Metsä Groupin liiketulos pysyy tappiolla. Perussuomalaiset nousee kannatusmittauksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi suoritti operaation Kivistössä Vantaalla, kun paikalla kuultiin ampuma-aseen ääniä. Kyseessä ei ollut oikea ase, eikä sivullisille aiheutunut vaaraa. Poliisi otti epäillyn kiinni hieman ennen kello yhdeksää.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi suoritti operaation Kivistössä Vantaalla, kun paikalla kuultiin ampuma-aseen ääniä. Kyseessä ei ollut oikea ase, eikä sivullisille aiheutunut vaaraa. Poliisi otti epäillyn kiinni hieman ennen kello yhdeksää.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.8.2026 klo 21:07, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Poliisi, Helsingin Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi operoi Kivistössä Vantaalla • Poliisi tekee operaation Kivistössä • Poliisioperaatio käynnissä Tampereen asemalla.
Poliisi teki operaation Kivistössä
Poliisi oli Kivistössä Vantaalla, koska siellä kuultiin ampuma-aseen ääniä. Ase ei ollut oikea, joten ihmisille ei tullut vaaraa. Poliisi sai kiinni epäillyn ennen yhdeksää illalla. Etsinnässä oli useita poliisipartioita.
Poliisi suoritti operaation Kivistössä Vantaalla, kun paikalla kuultiin ampuma-aseen ääniä. Kyseessä ei ollut oikea ase, eikä sivullisille aiheutunut vaaraa. Poliisi otti epäillyn kiinni hieman ennen kello yhdeksää.
Poliisi on käynnistänyt operaatio Kivistössä Vantaalla. Toimenpiteet liittyvät rikostutkintaan, mutta tarkempia tietoja ei ole vielä julkistettu. Poliisi pyytää kansalaisia välttämään alueen lähistöllä liikkumista.
Poliisi on aloittanut operaation Tampereen rautatieasemalla pahoinpitelyyn liittyvän hälytyksen seurauksena. Useita poliisin partioita on paikalla selvittämässä tilannetta. Uutinen päivittyy jatkuvasti.
Poliisi toteutti laajan operaation Tampereen rautatieasemalla. Toimenpiteet liittyivät turvallisuuteen ja mahdollisiin rikosepäilyihin. Alueella oli näkyvissä poliisin läsnäolo ja operaatio herätti ohikulkijoiden huomiota.
Vantaalla Kivistössä kuultiin laukauksia, mutta ne eivät olleet peräisin oikeasta ampuma-aseesta. Poliisi suoritti operaation ja sai epäillyn kiinni nopeasti. Tilanteesta ei aiheutunut…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Poliisi
Keski-ikäinen mies joutui pahoinpitelyn kohteeksi Vesannolla lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Poliisi pyytää havaintoja tapahtumasta, joka tapahtui pankkiautomaatin edustalla. Epäiltynä on noin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pahoinpitely, #Poliisi
Espoossa epäillään tapahtuneen polttopulloisku Jorvin sairaalaan. Alle 30-vuotias mies on pidätetty ja häntä esitetään vangittavaksi. Teon motiivi on vielä selvittämättä, ja esitutkinta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi epäilee kahta miestä Sastamalassa tapahtuneesta henkirikoksesta. Tapaus sattui elokuun ensimmäisenä viikonloppuna yksityisasunnossa, ja poliisi on pidättänyt epäillyt. Molemmilla miehillä on aiempaa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kemissä festivaalialueen ulkopuolella pahoinpidelty mies on kuollut vammoihinsa. Pahoinpitely tapahtui lauantaina, ja epäilty on nuori parikymppinen mies, joka on otettu kiinni. Poliisi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pahoinpitely
Sastamalassa on pidätetty kaksi henkilöä epäiltyinä henkirikoksesta. Poliisi tutkii tapausta, joka tapahtui lauantaina asunnossa Sastamalan keskustassa. Esitutkinta jatkuu todistajien kuulemisilla ja teknisellä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.