Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi jatkaa etsintöjä kadonneesta Katjasta, kun taas Tunturi hakeutuu konkurssiin. Venäjän hyökkäys Kiovaan herättää huolta. Poliisi jatkaa etsintöjä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi on käynnistänyt operaatio Kivistössä Vantaalla. Toimenpiteet liittyvät rikostutkintaan, mutta tarkempia tietoja ei ole vielä julkistettu. Poliisi pyytää kansalaisia välttämään alueen lähistöllä liikkumista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi on käynnistänyt operaatio Kivistössä Vantaalla. Toimenpiteet liittyvät rikostutkintaan, mutta tarkempia tietoja ei ole vielä julkistettu. Poliisi pyytää kansalaisia välttämään alueen lähistöllä liikkumista.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.8.2026 klo 20:58, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Poliisi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tekee operaation Kivistössä • Poliisi suoritti operaation Tampereella.
Poliisi tekee operaation Kivistössä
Poliisi on aloittanut operaation Kivistössä, joka sijaitsee Vantaalla. Operaation syy liittyy rikostutkintaan. Poliisi ei ole kertonut tarkkoja tietoja asiasta. Kansalaisia kehotetaan pysymään kaukana alueelta.
Poliisi on käynnistänyt operaatio Kivistössä Vantaalla. Toimenpiteet liittyvät rikostutkintaan, mutta tarkempia tietoja ei ole vielä julkistettu. Poliisi pyytää kansalaisia välttämään alueen lähistöllä liikkumista.
Poliisi toteutti laajan operaation Tampereen rautatieasemalla. Toimenpiteet liittyivät turvallisuuteen ja mahdollisiin rikosepäilyihin. Alueella oli näkyvissä poliisin läsnäolo ja operaatio herätti ohikulkijoiden huomiota.
Tampereen rautatieasemalla tapahtui pahoinpitely, jossa koira puri yhtä henkilöä. Poliisi sai hälytyksen asiasta ja lähetti useita partioita paikalle. Kolme henkilöä on otettu…
Rikos • jaetut avainsanat: #Tampere, #Poliisi
Espoossa epäillään tapahtuneen polttopulloisku Jorvin sairaalaan. Alle 30-vuotias mies on pidätetty ja häntä esitetään vangittavaksi. Teon motiivi on vielä selvittämättä, ja esitutkinta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi epäilee kahta miestä Sastamalassa tapahtuneesta henkirikoksesta. Tapaus sattui elokuun ensimmäisenä viikonloppuna yksityisasunnossa, ja poliisi on pidättänyt epäillyt. Molemmilla miehillä on aiempaa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Sastamalassa on pidätetty kaksi henkilöä epäiltyinä henkirikoksesta. Poliisi tutkii tapausta, joka tapahtui lauantaina asunnossa Sastamalan keskustassa. Esitutkinta jatkuu todistajien kuulemisilla ja teknisellä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Nurmijärvellä tapahtui puukotus, jossa 15-vuotias nuori puukotti 19-vuotiasta miestä koulun pihalla. Poliisi otti epäillyn kiinni ja tutkii tapausta tapon yrityksenä. Teräase on…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Sastamalassa tapahtui epäilty henkirikos, jota tutkitaan tappona. Poliisi on ottanut kiinni kaksi henkilöä, joiden osuutta selvitetään. Esitutkinta on alkuvaiheessa, eikä lisätietoja voida…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.