Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Vaasassa tapahtui törkeä lapsipahoinpitely, ja Keskusta vaatii luottamusäänestystä hallituksesta. Kokoomuksen kannatus on laskenut merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Laukaan Vihtavuoressa sijaitsevassa Nammon ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Räjähdys tapahtui työmaalla, jossa ei ollut käynnissä tuotantoa. Poliisi selvittää tapahtumaa, eikä alueella ole uutta räjähdysvaaraa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Laukaan Vihtavuoressa sijaitsevassa Nammon ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Räjähdys tapahtui työmaalla, jossa ei ollut käynnissä tuotantoa. Poliisi selvittää tapahtumaa, eikä alueella ole uutta räjähdysvaaraa.
Aiheesta on julkaistu 11 juttua, 11 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.7.2026 klo 12:39, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, Turun Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Räjähdys Nammon ruutitehtaalla, yksi kuollut • Räjähdys ruutitehtaassa tapahtui • Räjähdys ruutitehtaassa tapahtui.
Räjähdys ruutitehtaalla, yksi kuoli
Laukaan Vihtavuoressa oli räjähdys Nammon ruutitehtaalla. Yksi urakoitsijatyöntekijä kuoli tapahtumassa. Tehtaalla ei ollut tuotantoa käynnissä. Poliisi tutkii asiaa, eikä alueella ole lisää vaaraa.
Laukaan Vihtavuoressa sijaitsevassa Nammon ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Räjähdys tapahtui työmaalla, jossa ei ollut käynnissä tuotantoa. Poliisi selvittää tapahtumaa, eikä alueella ole uutta räjähdysvaaraa.
Laukaassa sijaitsevassa ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Hän oli ainoa henkilö räjähdyspaikalla onnettomuushetkellä. Viranomaiset tutkivat tapahtumaa.
Laukaassa sijaitsevassa ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Hän oli ainoa henkilö räjähdyspaikalla onnettomuushetkellä. Viranomaiset tutkivat tapahtumaa.
Laukaassa sijaitsevassa Nammon ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Hän oli ainoa henkilö räjähdyspaikalla onnettomuushetkellä. Viranomaiset tutkivat tapahtumaa ja selvittävät sen syitä.
Nammon Vihtavuoren ruutitehtaalla Laukaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi henkilö. Hätäkeskus sai ilmoituksen räjähdyksestä kello 10.50, ja useita pelastusyksiköitä lähetettiin paikalle. Poliisi tutkii tapahtumaa ja tiedottaa asiasta lisää…
Laukaassa tapahtui räjähdys Vihtavuoren ruutitehtaalla, jossa yksi henkilö kuoli. Tehtaan toimitusjohtaja vahvisti, että uhri oli urakoitsijatyöntekijä. Pelastuslaitos on edelleen paikalla selvittämässä tilannetta.
Vihtavuoren Nammo Oy:n tehtaalla tapahtui räjähdys, joka aiheutti merkittäviä vahinkoja. Onnettomuudessa ei kuitenkaan raportoitu henkilövahingoista. Tehdas on suljettu onnettomuuden tutkinnan ajaksi.
Laukaassa tapahtui räjähdys Nammon Vihtavuoren ruutitehtaalla, jossa yksi henkilö kuoli. Tehtaan toimitusjohtaja vahvisti, että uhri oli urakoitsijatyöntekijä. Pelastuslaitos on edelleen paikalla hoitamassa tilannetta.
Laukaassa sijaitsevassa Nammon Vihtavuoren ruutitehtaassa on tapahtunut räjähdys, jonka seurauksena yksi henkilö on kuollut. Tehtaan toimitusjohtaja vahvisti tiedon onnettomuudesta. Tapahtuma herättää huolta alueella.
Laukaassa sijaitsevassa Nammon Vihtavuoren ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Räjähdys tapahtui työmaalla, jossa ei ollut käynnissä tuotantoa. Viranomaiset tutkivat onnettomuuden syytä.
Laukassa tapahtui räjähdys Nammo Vihtavuoren tehtaalla, jossa yksi henkilö kuoli. Onnettomuus tapahtui rakennuksessa, joka ei ollut tuotantokäytössä, eikä kuollut ollut tehtaan työntekijä. Räjähdyksen syy on vielä selvittämättä, mutta…
Kuopion Vehmersalmelta löytyi tiistaina kuollut henkilö vedestä. Pelastuslaitos ja ensihoito saapuivat paikalle, mutta henkilö oli jo menehtynyt. Poliisi on ottanut asian hoitaakseen.
Kotimaa
Munkkivuoren kirkon lisärakennuksessa Helsingissä on syttynyt tulipalo, jonka sammutustyöt ovat käynnissä. Pelastuslaitos varoittaa savun leviämisestä lähialueelle ja kehottaa asukkaita sulkemaan ikkunat ja…
Kotimaa
Itä-Uudenmaan poliisi on käynnistänyt etsinnät 25-vuotiaasta miehestä, joka on kadonnut Askolassa. Mies on hoikassa kunnossa ja pukeutunut mustiin kuomakenkiin, collegehousuihin ja huppariin.…
Kotimaa
Laitilassa syttynyt tulipalo tuhosi kanalan, jossa kuoli tuhansia kanoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta maanantaina iltapäivällä, ja palo oli levinnyt laajalti ennen sammutusoperaation…
Kotimaa
Lahdessa kadonnut espoolaismies on löytynyt hukkuneena Kymijärvestä. Mies, joka oli ilmoitettu kadonneeksi keskiviikon vastaisena yönä, lähti uimaan ja häntä etsittiin vesistöstä. Poliisi…
Kotimaa
Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut työttömyyden kasvun vuoksi. Uusien hakemusten keskimääräinen käsittelyaika on noin 34 päivää, mikä ylittää lakisääteisen 30 päivän rajan.…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.