Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Garden Helsinki myöntää virheitä rahoitusprosessissaan, kun taas Vaasassa tutkitaan törkeää pahoinpitelyä. Norppien pyydyskuolemat Saimaalla herättävät huolta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Laukaan Vihtavuoressa sijaitsevassa ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Tehtaan toimitusjohtaja on vahvistanut kuolemantapauksen. Poliisi selvittää tapahtumaa, eikä alueella ole uutta räjähdysvaaraa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Laukaan Vihtavuoressa sijaitsevassa ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Tehtaan toimitusjohtaja on vahvistanut kuolemantapauksen. Poliisi selvittää tapahtumaa, eikä alueella ole uutta räjähdysvaaraa.
Aiheesta on julkaistu 15 juttua, 14 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.7.2026 klo 12:56, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Maaseudun Tulevaisuus, Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Räjähdys Laukaan ruutitehtaalla, yksi kuollut • Räjähdys Nammon ruutitehtaalla Laukaassa • Räjähdys Nammon ruutitehtaalla, yksi kuollut.
Räjähdys tapahtui ruutitehtaalla
Laukaan Vihtavuoressa tapahtui räjähdys ruutitehtaalla. Yksi urakoitsijatyöntekijä kuoli. Tehtaalla ei ollut tuotantoa käynnissä. Poliisi tutkii tapahtumaa, ja alueella ei ole uutta vaaraa.
Laukaan Vihtavuoressa sijaitsevassa ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Tehtaan toimitusjohtaja on vahvistanut kuolemantapauksen. Poliisi selvittää tapahtumaa, eikä alueella ole uutta räjähdysvaaraa.
Laukaan Vihtavuoressa sijaitsevassa Nammon ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Tehdas oli saneeraustöiden alla, ja poliisi tutkii onnettomuutta työtapaturmana. Toiselle työntekijälle ei aiheutunut vakavia vammoja.
Laukaan Vihtavuoressa sijaitsevassa Nammon ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Räjähdys tapahtui työmaalla, jossa ei ollut käynnissä tuotantoa. Poliisi selvittää tapahtumaa, eikä alueella ole uutta räjähdysvaaraa.
Laukaan Vihtavuoressa sijaitsevassa Nammon ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Räjähdys tapahtui työmaalla, jossa ei ollut käynnissä tuotantoa. Poliisi tutkii tapahtumaa, ja alueella ei ole uutta räjähdysvaaraa.
Laukaassa sijaitsevassa ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Hän oli ainoa henkilö räjähdyspaikalla onnettomuushetkellä. Viranomaiset tutkivat tapahtumaa.
Laukaassa sijaitsevassa ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Hän oli ainoa henkilö räjähdyspaikalla onnettomuushetkellä. Viranomaiset tutkivat tapahtumaa.
Laukaassa sijaitsevassa Nammon ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Hän oli ainoa henkilö räjähdyspaikalla onnettomuushetkellä. Viranomaiset tutkivat tapahtumaa ja selvittävät sen syitä.
Laukaan Vihtavuoressa sijaitsevassa ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Tehtaalla ei ollut käynnissä tuotantoa, ja viranomaiset tutkivat tapahtumaa. Toimitusjohtaja on vahvistanut tiedot Iltalehdelle.
Nammon Vihtavuoren ruutitehtaalla Laukaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi henkilö. Hätäkeskus sai ilmoituksen räjähdyksestä kello 10.50, ja useita pelastusyksiköitä lähetettiin paikalle. Poliisi tutkii tapahtumaa ja tiedottaa asiasta lisää…
Laukaassa tapahtui räjähdys Vihtavuoren ruutitehtaalla, jossa yksi henkilö kuoli. Tehtaan toimitusjohtaja vahvisti, että uhri oli urakoitsijatyöntekijä. Pelastuslaitos on edelleen paikalla selvittämässä tilannetta.
Vihtavuoren Nammo Oy:n tehtaalla tapahtui räjähdys, joka aiheutti merkittäviä vahinkoja. Onnettomuudessa ei kuitenkaan raportoitu henkilövahingoista. Tehdas on suljettu onnettomuuden tutkinnan ajaksi.
Laukaassa tapahtui räjähdys Nammon Vihtavuoren ruutitehtaalla, jossa yksi henkilö kuoli. Tehtaan toimitusjohtaja vahvisti, että uhri oli urakoitsijatyöntekijä. Pelastuslaitos on edelleen paikalla hoitamassa tilannetta.
Nammon Vihtavuoren tehtaalla tapahtui räjähdys, joka johti yhden ihmisen kuolemaan ja toisen loukkaantumiseen. Onnettomuus sattui saneeraustöiden aikana, eikä sen syy ole vielä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Nammo, #Vihtavuori
Suomussalmella Kiantama Oy:n tehtaasta vuosi ammoniakkia, mikä johti vaaratiedotteen antamiseen. Ohikulkija haistoi ammoniakin ja ilmoitti asiasta hätäkeskukseen. Pelastuslaitos sai vuodon hallintaan, eikä…
Kotimaa
Kuopion Vehmersalmelta löytyi tiistaina kuollut henkilö vedestä. Pelastuslaitos ja ensihoito saapuivat paikalle, mutta henkilö oli jo menehtynyt. Poliisi on ottanut asian hoitaakseen.
Kotimaa
Munkkivuoren kirkon lisärakennuksessa Helsingissä on syttynyt tulipalo, jonka sammutustyöt ovat käynnissä. Pelastuslaitos varoittaa savun leviämisestä lähialueelle ja kehottaa asukkaita sulkemaan ikkunat ja…
Kotimaa
Itä-Uudenmaan poliisi on käynnistänyt etsinnät 25-vuotiaasta miehestä, joka on kadonnut Askolassa. Mies on hoikassa kunnossa ja pukeutunut mustiin kuomakenkiin, collegehousuihin ja huppariin.…
Kotimaa
Laitilassa syttynyt tulipalo tuhosi kanalan, jossa kuoli tuhansia kanoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta maanantaina iltapäivällä, ja palo oli levinnyt laajalti ennen sammutusoperaation…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.