Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ranskassa Marine Le Penin tuomio EU-varojen väärinkäytöstä on lieventynyt, ja Stubb kertoi viestinsä Trumpille Ankarassa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Egyptin jalkapallomaali hylättiin väärin perustein MM-kisoissa, sanoo asiantuntija. Argentiina voitti ottelun 3–2, vaikka Egypti johti 2–0. Hylkäyksen taustalla oli var-tarkastus, jossa havaittiin rikkomus Argentiinan pelaajaa kohtaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Egyptin jalkapallomaali hylättiin väärin perustein MM-kisoissa, sanoo asiantuntija. Argentiina voitti ottelun 3–2, vaikka Egypti johti 2–0. Hylkäyksen taustalla oli var-tarkastus, jossa havaittiin rikkomus Argentiinan pelaajaa kohtaan.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.7.2026 klo 22:37, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Turun Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Egyptin maali hylättiin MM-kisoissa • Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-kisoissa • Argentiina voitti Egyptin MM-kisoissa.
Egyptin maali hylättiin MM-kisoissa
Egyptin jalkapallomaali hylättiin väärin perustein. Asiantuntija sanoo, että tuomio oli käsittämätön. Argentiina voitti ottelun 3–2, vaikka Egypti johti 2–0. Maali hylättiin var-tarkastuksen jälkeen, koska egyptiläisten katsottiin rikkoneen Argentiinan pelaajaa.
Egyptin jalkapallomaali hylättiin väärin perustein MM-kisoissa, sanoo asiantuntija. Argentiina voitti ottelun 3–2, vaikka Egypti johti 2–0. Hylkäyksen taustalla oli var-tarkastus, jossa havaittiin rikkomus Argentiinan pelaajaa kohtaan.
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierissä 3–2. Ottelu oli täynnä jännitystä, sillä Egypti johti 2–0 ennen Argentiinan nousua. Lionel Messi epäonnistui rangaistuspotkussa, mutta joukkue onnistui lopulta kääntämään pelin…
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon miesten MM-kisojen neljännesvälierässä 3–2. Egypti johti ottelua 2–0, mutta Argentiina teki upean nousun. Lionel Messi epäonnistui jälleen rangaistuspotkussa, mutta joukkue onnistui lopulta kääntämään pelin…
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierässä 3–2. Egypti johti ottelua 2–0, mutta Argentiina nousi upeasti tasoihin ja ohi. Lionel Messi teki turnauksen kahdeksannen maalinsa ja Enzo Fernandez ratkaisi…
Argentiina teki uskomattoman nousun MM-kisoissa voittamalla Egyptin 3–2. Joukkue oli kahden maalin takaa-ajoasemassa, mutta onnistui kääntämään pelin voitokseen viimeisten minuuttien aikana. Voitto varmisti Argentiinalle paikan puolivälierissä.
Argentiina puolustaa mestaruuttaan jalkapallon MM-kisoissa, kun se kohtaa Egyptin puolivälierissä. Ottelu alkaa kello 19.00 Suomen aikaa. Myöhemmin illalla Sveitsi ja Kolumbia pelaavat toisen puolivälierän.
Lionel Messi teki maalin MM-neljännesvälierässä Egyptiä vastaan, mikä oli hänen yhdeksäs peräkkäinen maalinsa MM-otteluissa. Argentiina voitti pelin 3–2, ja Messi syötti myös…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Messi, #MMjalkapallo
Argentiina selvisi miesten MM-kisoissa 16 parhaan joukkoon vasta jatkoajan lopussa. Tiistaina joukkueen haasteena on Egypti, joka teki historiaa voittamalla ensimmäisen kerran MM-pudotuspeleissä.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Egypti
Leo Messi ja Mo Salah kohtaavat MM-kisoissa tiistaina 7.7. Messi, 39, on edelleen huipputasolla, kun taas Salah, 34, on kokenut suorituskyvyn romahduksen.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Messi, #MMkisat
Rivaldo teki unohtumattoman maalin Brasilian ja Belgian välisessä ottelussa vuoden 2002 MM-kisoissa. Hän hallitsi palloa taitavasti ja iski voimakkaan volleypotkun, joka päätyi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Englantilaispelaaja Jordan Hendersonin MM-turnaus on ohi loukkaantumisen vuoksi. Hän satutti kätensä voitonjuhlissa Meksikon ottelun jälkeen. Henderson on jäänyt Meksikoon sairaalahoitoon.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Folarin Balogunin pelikiellon kumoaminen jalkapallon MM-kisoissa on poikkeuksellinen tapaus, sillä vastaava tilanne on tapahtunut vain kerran aiemmin. Edellinen tapaus liittyi Brasilian Garrinchaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.