Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ranskassa Marine Le Penin tuomio EU-varojen väärinkäytöstä on lieventynyt, ja Stubb kertoi viestinsä Trumpille Ankarassa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-neljännesvälierässä 3–2, vaikka Egypti johti ottelua 2–0. Tuomaristo sai kovaa kritiikkiä egyptiläisiltä, jotka kokivat, että heitä suosittiin epäreilusti. Egyptin valmentaja ja pelaajat nostivat esiin tuomarivirheitä, jotka vaikuttivat ottelun lopputulokseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-neljännesvälierässä 3–2, vaikka Egypti johti ottelua 2–0. Tuomaristo sai kovaa kritiikkiä egyptiläisiltä, jotka kokivat, että heitä suosittiin epäreilusti. Egyptin valmentaja ja pelaajat nostivat esiin tuomarivirheitä, jotka vaikuttivat ottelun lopputulokseen.
Aiheesta on julkaistu 14 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.7.2026 klo 00:01, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Argentiina voitti Egyptin MM-neljännesvälierässä • Argentiina voitti Egyptin jalkapallossa • Egyptin maali hylättiin MM-kisoissa.
Argentiina voitti Egyptin MM-ottelussa
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-neljännesvälierässä. Egypti johti peliä 2–0, mutta Argentiina nousi voittoon 3–2. Egyptiläiset olivat pettyneitä tuomaritoimintaan. Heidän mielestään tuomari teki epäreiluja päätöksiä, jotka vaikuttivat peliin.
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-neljännesvälierässä 3–2, vaikka Egypti johti ottelua 2–0. Tuomaristo sai kovaa kritiikkiä egyptiläisiltä, jotka kokivat, että heitä suosittiin epäreilusti. Egyptin valmentaja ja pelaajat nostivat esiin…
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-kisoissa maalein 3–2. Voitto sai argentiinalaiset riemuitsemaan Helsingissä Woolshed-pubissa, jossa tunnelma oli katossa. Yksi fanin, Estanislao Portan, mukaan voitto oli huikea ja täynnä tunteita.
Egyptin jalkapallomaali hylättiin väärin perustein MM-kisoissa, sanoo asiantuntija. Argentiina voitti ottelun 3–2, vaikka Egypti johti 2–0. Hylkäyksen taustalla oli var-tarkastus, jossa havaittiin rikkomus Argentiinan pelaajaa kohtaan.
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierissä 3–2. Ottelu oli täynnä jännitystä, sillä Egypti johti 2–0 ennen Argentiinan nousua. Lionel Messi epäonnistui rangaistuspotkussa, mutta joukkue onnistui lopulta kääntämään pelin…
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierässä 3–2. Egypti johti ottelua jo 2–0, mutta Argentiina teki upean takaa-ajon. Lionel Messi epäonnistui jälleen rangaistuspotkussa, mutta joukkue onnistui lopulta kääntämään pelin…
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon miesten MM-kisojen neljännesvälierässä 3–2. Egypti johti ottelua 2–0, mutta Argentiina teki upean nousun. Lionel Messi epäonnistui jälleen rangaistuspotkussa, mutta joukkue onnistui lopulta kääntämään pelin…
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierässä 3–2. Egypti johti ottelua 2–0, mutta Argentiina nousi upeasti tasoihin ja ohi. Lionel Messi teki turnauksen kahdeksannen maalinsa ja Enzo Fernandez ratkaisi…
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierässä 3–2. Egypti johti ottelua 2–0, mutta Argentiina nousi upeasti tasoihin ja ohi Lionel Messin ja Enzo Fernandezin maaleilla. Messi nousi turnauksen maalipörssin…
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierässä 3–2. Egypti johti ottelua 2–0, mutta Argentiina nousi upeasti tasoihin Lionel Messin maaleilla. Lisäajalla Enzo Fernandez teki voittomaalin ja varmisti Argentiinalle jatkopaikan.
Argentiina voitti Egyptin jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierässä 3–2. Egypti johti ottelua 2–0, mutta Argentiina nousi upeasti tasoihin ja voitti lisäajalla. Lionel Messi teki ottelussa kaksi maalia ja nousi maalipörssin…
Argentiina nousi kahden maalin takaa voittoon Egyptistä MM-kisoissa. Joukkue voitti ottelun 3–2 ja eteni puolivälieriin. Lionel Messi oli keskeisessä roolissa, mutta myös liikuttui voitosta.
Argentiina teki uskomattoman nousun MM-kisoissa voittamalla Egyptin 3–2. Joukkue oli kahden maalin takaa-ajoasemassa, mutta onnistui kääntämään pelin voitokseen viimeisten minuuttien aikana. Voitto varmisti Argentiinalle paikan puolivälierissä.
Leo Messi ja Mo Salah kohtaavat tiistaina MM-kisoissa. Messi, 39, on säilyttänyt huipputasonsa, kun taas Salah, 34, on kokenut suorituskyvyn heikkenemistä. Molemmat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Messi, #MMkisat
Lionel Messi teki maalin MM-neljännesvälierässä Egyptiä vastaan, mikä oli hänen yhdeksäs peräkkäinen maalinsa MM-otteluissa. Argentiina voitti pelin 3–2, ja Messi syötti myös…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Messi, #MMjalkapallo
Argentiina selvisi miesten MM-kisoissa 16 parhaan joukkoon vasta jatkoajan lopussa. Tiistaina joukkueen haasteena on Egypti, joka teki historiaa voittamalla ensimmäisen kerran MM-pudotuspeleissä.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Egypti
Egyptin jalkapallojoukkueen tunteet kuumenivat Argentiinan 3-2-voiton jälkeen. Ottelun ratkaisi kiistanalainen tilanne, jossa Egyptin Mohamed Salah vaati rangaistuspotkua, mutta erotuomari päätti pelin jatkamisesta.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Egypti, #Argentiina
Folarin Balogun, Yhdysvaltojen jalkapalloilija, on puhunut pelikieltonsa kumoamisesta ennen MM-kisojen neljännesvälierää Belgiaa vastaan. FIFA päätti keskeyttää Balogunin aiemman pelikieltonsa, joka johtui punaisesta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Englantilaispelaaja Jordan Hendersonin MM-turnaus on ohi loukkaantumisen vuoksi. Hän satutti kätensä voitonjuhlissa Meksikon ottelun jälkeen. Henderson on jäänyt Meksikoon sairaalahoitoon.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.