Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomalaisten asuntolainojen viitekorko, 12 kuukauden euribor, laski maanantaina alle 2,7 prosentin. Venäjän yölliset iskut Kiovassa aiheuttivat ainakin 14…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä hevosurheilun ystäville.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä hevosurheilun ystäville.
Aiheesta on julkaistu 15 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.7.2026 klo 22:07, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat, Maaseudun Tulevaisuus.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Maarianhaminasta • Ravitulokset Halsuasta • Ravituloksia Halsuasta.
Ravitulokset Maarianhaminasta
Maarianhaminassa oli ravikilpailuja, joissa hevoset kilpailivat eri lähtöjen voitosta. Dark Roadster voitti ensimmäisessä lähdössä ja Mo Salah toisessa. Kilpailut olivat jännittäviä ja houkuttelivat paljon katsojia. Hevoset esittivät hyviä suorituksia radalla.
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä hevosurheilun ystäville.
Halsuassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita nopeita suorituksia. Voittoon ravasi Deepasi Tapani Salojensaaren ohjastamana. Muita kärkisijoja saivat Ainutlaatuinen ja Maikon Tähti.
Halsuassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja sh-lähtöjä. Voittajina erottuivat Tilu Lilu ja Ranttarimu. Kilpailuissa oli mukana myös muita hevosia, mutta osa jäi pois.
Halsuassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja sh-lähtöjä. Voittoja saavuttivat muun muassa Tilu Lilu ja Little Ferrari. Kilpailut tarjosivat jännittäviä hetkiä ja tiukkoja kisoja.
Lahti isännöi Toto75-kilpailuja 5. heinäkuuta, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Suur-Hollolan Best Princess -kilpailussa voiton vei Like My Dream Tapio Perttusen ohjastamana. Myös Suomenhevosten Suur-Hollola-ajossa Alarik Huikea oli…
Massimo Hoist voitti toistamiseen Suur-Hollola-ajon. Hannu Torvinen ohjasi valjakon kärkipaikalle, ja kilpailu oli tiukka kakkossijasta, jonka sai Amanda Evo. Kisan ykköspalkinto oli 80 000 euroa.
Massimo Hoist voitti toistamiseen Suur-Hollola-ajon, mikä tekee hänestä kilpailun sankarin. Valmentaja Dimitri Hedmanin ohjastama Amanda Evo sijoittui toiseksi. Kisan voittaja sai 80 000 euron palkinnon.
Massimo Hoist voitti toistamiseen Suur-Hollola-ajon, johon hän on aiemmin voittanut vuosina 2016 ja 2017. Kakkossijan nappasi Dimitri Hedmanin valmentama Amanda Evo. Kilpailun ykköspalkinto oli 80 000 euroa.
Kuopiolaisori Massimo Hoist voitti Suur-Hollolan lämminveristen kilpailun. Ori voitti sekä lauantain karsinnan että sunnuntain finaalin, ja sai yhteensä 90 000 euroa palkintorahaa. Tämä voitto nosti Massimo Hoistin emänsä…
Massimo Hoist voitti vuoden 2026 Suur-Hollola-ajot vakuuttavasti. Hän kilpaili keulapaikalta ja saavutti voittoajan 11,8a. Voitto oli odotettu ja se toteutui suunnitelmien mukaan.
Lahti isännöi Suur-Hollola-ajoa, jossa kilpailtiin useissa lähtöissä. Voittoja nappasivat muun muassa Like My Dream ja Alarik Huikea. Kilpailut herättivät suurta kiinnostusta ja tarjoavat jännitystä raviurheilun ystäville.
Suur-Hollola-ajossa nähtiin huikea kilpailu, jossa Alarik Huikea voitti. Ojanperän talli saavutti myös kaksoisvoiton. Sateinen sää ei estänyt vauhdikasta kilpailua.
Massimo Hoist voitti karsintalähtönsä Suur-Hollola-ajossa helposti. Finaalissa odottaa 80 000 euron palkinto, ja Hoist puolustaa viime vuoden voittoaan. Karsinnassa Hoist juoksi nopeimman…
Ravit • jaetut avainsanat: #SuurHollola, #MassimoHoist
Lahti isännöi Toto75-raveja, joissa nähtiin useita jännittäviä kilpailuja. B-ponien Suur-Hollola-ajossa voiton vei Kumlaby Mandelblom, jonka ohjasti Senja Kopalainen. Monté SM-karsinnassa parasta vauhtia…
Ravit • jaetut avainsanat: #Lahti, #SuurHollola
Lahti isännöi ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdössä VP Usva voitti ajalla 2.56,3, kun taas nuorten sarjassa Margareta Wania oli nopein…
Ravit • jaetut avainsanat: #Lahti, #Ravit
Massimo Hoist on suurin suosikki Suur-Hollola-ajon karsintalähdössä, joka järjestetään lauantaina. Karsintojen kolme ensimmäistä kohdetta ovat osa Toto75-riviä. Finaali ravataan sunnuntaina, ja sen…
Ravit • jaetut avainsanat: #MassimoHoist, #SuurHollola
Joensuun Linnunlahti järjestää Toto75-kierroksen uudessa ajankohdassa. Kilpailut ovat saaneet paljon huomiota, ja lähtölistat lupaavat korkeatasoisia suorituksia. Ravit ovat aikaisemmin siirretty parilla viikolla,…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #MassimoHoist
Suur-Hollolan raveissa Lahden Jokimaalla kuoli seitsemänvuotias suomenhevosruuna Ekanova. Hevonen kaatui maahan maaliintulon jälkeen, mutta ohjastaja Henri Bollström selvisi tilanteesta ilman vammoja. Ekanova…
Ravit • jaetut avainsanat: #SuurHollola
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.