Nimipäivä:
Unto, Untamo
15°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Helsingin keskustassa tapahtui puukotus sunnuntaina aamuyöllä, kun vuonna 1983 syntynyt mies puukotti vuonna 1999 syntynyttä uhria ylävartaloon.


Ravituloksia Halsuasta

Aihesivu: Ravituloksia Halsuasta

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Halsuassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja sh-lähtöjä. Voittoja saavuttivat muun muassa Tilu Lilu ja Little Ferrari. Kilpailut tarjosivat jännittäviä hetkiä ja tiukkoja kisoja.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 5.7.2026 klo 21:01
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Halsuassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja sh-lähtöjä. Voittoja saavuttivat muun muassa Tilu Lilu ja Little Ferrari. Kilpailut tarjosivat jännittäviä hetkiä ja tiukkoja kisoja.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.7.2026 klo 21:01, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Halsuasta • Massimo Hoist voitti Suur-Hollolan kilpailun.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 5.7.2026 klo 21:01.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Halsua, #Ravit, #Ponilähtö.

Selkokielinen yhteenveto

Ravituloksia Halsuasta

Halsuassa oli ravikilpailut, joissa kilpailtiin ponilähdöissä ja sh-lähdöissä. Tilu Lilu voitti ensimmäisessä ponilähdössä. Little Ferrari voitti toisessa ponilähdössä. Kilpailut olivat jännittäviä ja kiinnostavia.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.