Nimipäivä:
Unto, Untamo
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Kiinan ulkoministeri Wang Yi saapuu Suomeen 5. Washingtonissa järjestettävä Salute to America -tapahtuma keskeytettiin myrskyn vuoksi.


Supo sai lähes 3000 hakemusta

Aihesivu: Supo sai lähes 3000 hakemusta

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Suojelupoliisi sai 2 850 hakemusta henkilötiedustelijaksi rekrytointikampanjansa aikana. Kampanja herätti laajaa huomiota ja sai paljon keskustelua aikaan. Hakemuksia saapui muun muassa pääkaupunkiseudun julkisessa liikenteessä.

  • 4 juttua
  • 4 lähdettä
  • Politiikka
  • Päivitetty 5.7.2026 klo 12:36
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Suojelupoliisi sai 2 850 hakemusta henkilötiedustelijaksi rekrytointikampanjansa aikana. Kampanja herätti laajaa huomiota ja sai paljon keskustelua aikaan. Hakemuksia saapui muun muassa pääkaupunkiseudun julkisessa liikenteessä.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.7.2026 klo 12:36, pääluokka Politiikka.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Supo sai lähes 3000 hakemusta • Supo sai lähes 3000 hakemusta • Supo sai lähes 3 000 hakemusta.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 5.7.2026 klo 12:36.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Politiikka.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Supo, #Henkilötiedustelija, #Rekrytointi.

Selkokielinen yhteenveto

Supo sai paljon hakemuksia

Suojelupoliisi haki henkilötiedustelijoita. Kampanja herätti paljon huomiota. Hakemuksia tuli yhteensä 2 850. Niitä saapui myös pääkaupunkiseudun julkisesta liikenteestä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.