Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ukraina iski öljyterminaaliin Pietarissa, ja suomalaisia marja-alan toimijoita syytetään korruptiosta. Ministerit Rydman ja Purra saavat huonoimmat arviot kansalta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lahti isännöi Toto75-raveja, joissa nähtiin useita jännittäviä kilpailuja. B-ponien Suur-Hollola-ajossa voiton vei Kumlaby Mandelblom, jonka ohjasti Senja Kopalainen. Monté SM-karsinnassa parasta vauhtia piti Katapult Avenger Jenni Kaijan ohjastamana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lahti isännöi Toto75-raveja, joissa nähtiin useita jännittäviä kilpailuja. B-ponien Suur-Hollola-ajossa voiton vei Kumlaby Mandelblom, jonka ohjasti Senja Kopalainen. Monté SM-karsinnassa parasta vauhtia piti Katapult Avenger Jenni Kaijan ohjastamana.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.7.2026 klo 17:56, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Lahti: Suur-Hollola-ajo • Ravituloksia Lahti: Nousijadivisioonakarsinta.
Ravit Lahti: Suur-Hollola-ajo
Lahti järjesti Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa eri lähtöluokissa. B-ponien Suur-Hollola-ajon voitti Kumlaby Mandelblom, jota ohjasti Senja Kopalainen. Monté SM-karsinnassa voiton vei Katapult Avenger Jenni Kaijan ohjastamana. Raveissa nähtiin myös muita jännittäviä suorituksia.
Lahti isännöi Toto75-raveja, joissa nähtiin useita jännittäviä kilpailuja. B-ponien Suur-Hollola-ajossa voiton vei Kumlaby Mandelblom, jonka ohjasti Senja Kopalainen. Monté SM-karsinnassa parasta vauhtia piti Katapult Avenger Jenni Kaijan ohjastamana.
Lahti isännöi Toto75-kilpailuja, joissa nähtiin tiukkoja karsintoja. Nousijadivisioonakarsinnassa voiton vei Callela Capitano Iikka Nurmosen ohjastamana. Muita kärkisijoja saavuttivat James Journey ja Solvato Jr.
Lahti isännöi ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdössä VP Usva voitti ajalla 2.56,3, kun taas nuorten sarjassa Margareta Wania oli nopein…
Ravit • jaetut avainsanat: #Lahti, #Ravit
Suur-Hollola-raveissa Lahden Jokimaalla kuoli seitsemänvuotias suomenhevosruuna Ekanova. Hevonen kaatui maahan maaliintulon jälkeen, mutta ohjastaja Henri Bollström selvisi tilanteesta ilman vammoja. Ekanova kilpaili…
Ravit • jaetut avainsanat: #SuurHollola
Isä ja tytär ovat päättäneet viedä tähtiravurin järveen. He tekevät kaikkensa varmistaakseen hevosen hyvinvoinnin ja menestyksen. Viikonlopun Suur-Hollola-ajossa hevonen juoksee kahden kilometrin…
Ravit • jaetut avainsanat: #SuurHollola, #Ravit
Massimo Hoist on suurin suosikki Suur-Hollola-ajon karsintalähdössä, joka järjestetään lauantaina. Karsintojen kolme ensimmäistä kohdetta ovat osa Toto75-riviä. Finaali ravataan sunnuntaina, ja sen…
Ravit • jaetut avainsanat: #SuurHollola, #Toto75
Toto75-kilpailut suuntaavat Turun Metsämäkeen, jossa päätöskohteessa kilpailee erityisesti seurattu ranskalainen hevonen. Hevosen odotetaan keräävän paljon katseita kilpailun aikana.
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #Ravit
Joensuun Linnunlahti järjestää Toto75-kierroksen uudessa ajankohdassa. Kilpailut ovat saaneet paljon huomiota, ja lähtölistat lupaavat korkeatasoisia suorituksia. Ravit ovat aikaisemmin siirretty parilla viikolla,…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.