Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Valtiovarainministeri Riikka Purran mukaan eduskunnan koollekutsuminen on puhemiehen vastuulla. Suomalainen energiayhtiö Ren-Gas Oy on solminut miljardin euron sopimuksen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lahti isännöi Toto75-raveja, joissa nähtiin useita jännittäviä kilpailuja. B-ponien Suur-Hollola-ajossa voiton vei Kumlaby Mandelblom, jonka ohjasti Senja Kopalainen. Monté SM-karsinnassa parasta vauhtia piti Katapult Avenger Jenni Kaijan ohjastamana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lahti isännöi Toto75-raveja, joissa nähtiin useita jännittäviä kilpailuja. B-ponien Suur-Hollola-ajossa voiton vei Kumlaby Mandelblom, jonka ohjasti Senja Kopalainen. Monté SM-karsinnassa parasta vauhtia piti Katapult Avenger Jenni Kaijan ohjastamana.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.7.2026 klo 17:56, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Lahti: Suur-Hollola-ajo • Ravituloksia Lahti: Nousijadivisioonakarsinta • Ravitulokset Lahti: Suur-Hollola-ajo.
Ravit Lahti: Suur-Hollola-ajo
Lahti järjesti Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa eri lähtöluokissa. B-ponien Suur-Hollola-ajon voitti Kumlaby Mandelblom, jota ohjasti Senja Kopalainen. Monté SM-karsinnassa voiton vei Katapult Avenger Jenni Kaijan ohjastamana. Raveissa nähtiin myös muita jännittäviä suorituksia.
Lahti isännöi Toto75-raveja, joissa nähtiin useita jännittäviä kilpailuja. B-ponien Suur-Hollola-ajossa voiton vei Kumlaby Mandelblom, jonka ohjasti Senja Kopalainen. Monté SM-karsinnassa parasta vauhtia piti Katapult Avenger Jenni Kaijan ohjastamana.
Lahti isännöi Toto75-kilpailuja, joissa nähtiin tiukkoja karsintoja. Nousijadivisioonakarsinnassa voiton vei Callela Capitano Iikka Nurmosen ohjastamana. Muita kärkisijoja saavuttivat James Journey ja Solvato Jr.
Lahti isännöi Toto75-raveja, joissa kilpailtiin useissa ponilähdöissä ja karsinnoissa. Suur-Hollola-ajo keräsi osallistujia, ja karsinnoissa nähtiin tiukkoja kilpailuja. Voittajiksi selviytyivät muun muassa Kumlaby Mandelblom ja Katapult Avenger.
Lahti isännöi ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdössä VP Usva voitti ajalla 2.56,3, kun taas nuorten sarjassa Margareta Wania oli nopein…
Ravit • jaetut avainsanat: #Lahti, #Ravit
Suur-Hollolan raveissa Lahden Jokimaalla kuoli seitsemänvuotias suomenhevosruuna Ekanova. Hevonen kaatui maahan maaliintulon jälkeen, mutta ohjastaja Henri Bollström selvisi tilanteesta ilman vammoja. Ekanova…
Ravit • jaetut avainsanat: #SuurHollola
Suur-Hollola-ajon finaaliratojen valintatilaisuudessa Dimitri Hedman sai ensimmäisenä valita radan. Karsintojen voittajat pääsivät valitsemaan radat etupellossa, mikä loi jännittävän tunnelman tilaisuuteen.
Ravit • jaetut avainsanat: #SuurHollola, #Ravit
Massimo Hoist esitti vahvan suorituksen karsintalähdössään. Suur-Hollolan karsinnoissa Amanda Evo yllätti kilpailijat ja teki vaikutuksen. Tilaajien mukaan tilanne ravimaailmassa on positiivinen.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #SuurHollola
Pekka Korpi saavutti kaksi voittoa Suur-Hollolan karsinnoissa ja varmisti kolmen hevosen pääsyn finaaliin. 76-vuotias Korpi osoitti taitonsa hevosten kunnon ajoittamisessa. Karsintavoitot vahvistavat…
Ravit • jaetut avainsanat: #SuurHollola, #Ravit
Isä ja tytär ovat päättäneet viedä tähtiravurin järveen. He tekevät kaikkensa varmistaakseen hevosen hyvinvoinnin ja menestyksen. Viikonlopun Suur-Hollola-ajossa hevonen juoksee kahden kilometrin…
Ravit • jaetut avainsanat: #SuurHollola, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.