Nimipäivä:
Ulla, Ulpu
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Ukraina iski öljyterminaaliin Pietarissa, ja suomalaisia marja-alan toimijoita syytetään korruptiosta. Ministerit Rydman ja Purra saavat huonoimmat arviot kansalta.


Ravit Lahti: Voittajat ja ajat

Aihesivu: Ravit Lahti: Voittajat ja ajat

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Lahti isännöi ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdössä VP Usva voitti ajalla 2.56,3, kun taas nuorten sarjassa Margareta Wania oli nopein 17,2 sekunnin ajalla. Kilpailut tarjosivat monipuolista viihdettä raviurheilun ystäville.

  • 5 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 3.7.2026 klo 21:46
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Lahti isännöi ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdössä VP Usva voitti ajalla 2.56,3, kun taas nuorten sarjassa Margareta Wania oli nopein 17,2 sekunnin ajalla. Kilpailut tarjosivat monipuolista viihdettä raviurheilun ystäville.

Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 21:46, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravit Lahti: Voittajat ja ajat • Ravitulokset Lahti: Tantalizer voitti • Ravit Lahti: Voittajat ja ajat.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 3.7.2026 klo 21:46.
  • Koosteessa on nyt 5 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Ravit, #Lahti, #VPUsva.

Selkokielinen yhteenveto

Ravit Lahti: Voittajat ja ajat

Lahti järjesti ravikilpailuja, joissa oli useita lähtöjä. Ponilähdössä VP Usva voitti ajalla 2.56,3. Nuorten sarjassa Margareta Wania oli nopein ajalla 17,2. Kilpailut olivat jännittäviä ja viihdyttäviä raviurheilun faneille.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.