Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ukraina iski öljyterminaaliin Pietarissa, ja suomalaisia marja-alan toimijoita syytetään korruptiosta. Ministerit Rydman ja Purra saavat huonoimmat arviot kansalta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lahti isännöi ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdössä VP Usva voitti ajalla 2.56,3, kun taas nuorten sarjassa Margareta Wania oli nopein 17,2 sekunnin ajalla. Kilpailut tarjosivat monipuolista viihdettä raviurheilun ystäville.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lahti isännöi ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdössä VP Usva voitti ajalla 2.56,3, kun taas nuorten sarjassa Margareta Wania oli nopein 17,2 sekunnin ajalla. Kilpailut tarjosivat monipuolista viihdettä raviurheilun ystäville.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.7.2026 klo 21:46, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravit Lahti: Voittajat ja ajat • Ravitulokset Lahti: Tantalizer voitti • Ravit Lahti: Voittajat ja ajat.
Ravit Lahti: Voittajat ja ajat
Lahti järjesti ravikilpailuja, joissa oli useita lähtöjä. Ponilähdössä VP Usva voitti ajalla 2.56,3. Nuorten sarjassa Margareta Wania oli nopein ajalla 17,2. Kilpailut olivat jännittäviä ja viihdyttäviä raviurheilun faneille.
Lahti isännöi ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdössä VP Usva voitti ajalla 2.56,3, kun taas nuorten sarjassa Margareta Wania oli nopein 17,2 sekunnin ajalla. Kilpailut tarjosivat monipuolista…
Lahti isännöi ravikilpailuja, joissa Tantalizer voitti Toto5-kilpailun. Toiseksi sijoittui Legendary Boogie ja kolmanneksi Callela Albatross. Juniori-/kokelaslähtöä johti Victoria Tie.
Lahti isännöi ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdössä VP Usva voitti ajalla 2,56,3, kun taas nuorten sarjassa Margareta Wania oli nopein. Kilpailut jatkuivat useilla muilla lähdöillä, joissa…
Vieremässä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita erinomaisia suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Mr. Brightside, ja muissa lähdöissä kilpailijat esittivät vahvoja suorituksia. Kilpailut herättivät paikallisten kiinnostusta ja innostusta.
Vieremässä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita erinomaisia suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Mr. Brightside, ja toisessa ponilähdössä Virkku Einari oli ykkönen. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät vahvoja suorituksia, ja…
Härmässä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja sh-lähtöjä. Voittajina erottuivat Little Dreamcatcher ja Hope Wee. Kilpailuissa oli mukana myös nuoria hevosia,…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Lieksassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita nuoria hevosia. Aloittelevien nuorten lähdössä voitti God Atlas, joka juoksi ajan 19,7. Muita kärkisijoja saavuttivat Gardevoir…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Hevoset
Vieremässä järjestettiin Toto4 9. Lähtö, jossa kilpailtiin Vieremä Cupin karsinnoissa. Voiton vei Deadly Express Eelis Murtolan ohjastamana ajalla 16,0. Toiseksi sijoittui South…
Ravit • jaetut avainsanat: #Vieremä, #Ravit
Toto75-kilpailut suuntaavat Turun Metsämäkeen, jossa päätöskohteessa kilpailee erityisesti seurattu ranskalainen hevonen. Hevosen odotetaan keräävän paljon katseita kilpailun aikana.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Hevoset
Iisalmen Hagertien perheelle hevoset ovat aina olleet merkittävä osa elämää. Hevoset symboloivat perheelle paljon, ja Jukka Korolainen on tunnettu nimi raveissa. Perhe…
Ravit • jaetut avainsanat: #Hevoset, #Ravit
Sodankylässä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja hevoskilpailuja. Voittajina erottuivat muun muassa Aarteen Launo ja Miss Vanjie. Kilpailuissa oli yhteensä seitsemän…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Hevoset
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.