Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poika tuomittiin elinkautiseen isän murhasta, ja Itä-Suomen hovioikeus pidensi salametsästäjien metsästyskieltoja. Lisäksi ilmailua rajoitettiin itäisellä Suomenlahdella Ukrainan lennokki-iskujen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Toronto Maple Leafs on tehnyt kolmivuotisen sopimuksen maalivahti Sergei Bobrovskin kanssa. Sopimuksen arvo on 21 miljoonaa dollaria, mikä tuo Bobrovskille seitsemän miljoonan dollarin vuosiansiot. Bobrovski siirtyy Torontoon rajoittamattomana vapaa-agenttina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Toronto Maple Leafs on tehnyt kolmivuotisen sopimuksen maalivahti Sergei Bobrovskin kanssa. Sopimuksen arvo on 21 miljoonaa dollaria, mikä tuo Bobrovskille seitsemän miljoonan dollarin vuosiansiot. Bobrovski siirtyy Torontoon rajoittamattomana vapaa-agenttina.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.7.2026 klo 21:36, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Toronto Maple Leafs solmi sopimuksen Bobrovskin kanssa • Toronto Maple Leafs solmi sopimuksen Bobrovskin kanssa • Toronto Maple Leafs solmi sopimuksen Bobrovskin kanssa.
Toronto Maple Leafs teki sopimuksen Bobrovskin kanssa
Toronto Maple Leafs on saanut uuden maalivahdin. Sergei Bobrovski siirtyy joukkueeseen kolmivuotisella sopimuksella. Sopimuksen arvo on 21 miljoonaa dollaria. Bobrovski on aiemmin voittanut kaksi Stanley Cupia Florida Panthersissa.
Toronto Maple Leafs on tehnyt kolmivuotisen sopimuksen maalivahti Sergei Bobrovskin kanssa. Sopimuksen arvo on 21 miljoonaa dollaria, mikä tuo Bobrovskille seitsemän miljoonan dollarin vuosiansiot. Bobrovski siirtyy Torontoon rajoittamattomana…
Toronto Maple Leafs on tehnyt kolmivuotisen sopimuksen maalivahti Sergei Bobrovskin kanssa. Bobrovskin vuosiansiot nousevat seitsemään miljoonaan dollariin. Hän siirtyy Torontoon rajoittamattomana vapaa-agenttina, sillä edelliset sopimusneuvottelut eivät tuottaneet tulosta.
Toronto Maple Leafs on tehnyt kolmivuotisen sopimuksen venäläismaalivahti Sergei Bobrovskin kanssa. Sopimus tuo Bobrovskille seitsemän miljoonan dollarin vuosiansiot. Bobrovski siirtyy Torontoon rajoittamattomana vapaa-agenttina, sillä edelliset neuvottelut eivät tuottaneet…
Matias Maccelli on solminut sopimuksen New York Islandersin kanssa. Sopimus kattaa tulevan kauden ja sen arvo on 2,25 miljoonaa euroa. Maccelli oli rajoittamaton vapaa agentti, sillä Toronto Maple…
Matias Maccelli on solminut sopimuksen New York Islandersin kanssa. Sopimus kattaa tulevan kauden ja sen arvo on 2,25 miljoonaa euroa. Maccelli oli rajoittamaton vapaa agentti, sillä Toronto Maple…
Matias Maccelli on solminut sopimuksen New York Islandersin kanssa. Sopimus kattaa tulevan kauden ja sen arvo on 2,25 miljoonaa euroa. Maccelli oli rajoittamaton vapaa agentti, kun Toronto Maple…
New York Rangers hankki maalivahti Joonas Korpisalon Boston Bruinsilta. Kaupassa Rangers luopui suomalaisvaraus Kalle Väisäsestä ja neljännen kierroksen varausvuorosta. Korpisalon sopimus jatkuu kauden 2027–28 loppuun.
Joonas Korpisalo on kaupattu New York Rangersiin Boston Bruinsista. Kaupassa Rangers luopui suomalaisvaraus Kalle Väisäsestä ja neljännen kierroksen varausvuorosta. Korpisalon sopimus jatkuu kauden 2027–28 loppuun.
New York Rangers on hankkinut maalivahti Joonas Korpisalon Boston Bruinsilta. Kaupassa Rangers luopui suomalaisvaraus Kalle Väisäsestä sekä neljännen kierroksen varausvuorosta. Korpisalon sopimus jatkuu kauden 2027–28 loppuun.
Matias Maccelli ei saanut uutta sopimusta Toronto Maple Leafsilta ja hänestä tulee rajoittamaton vapaa-agentti. Maccelli pelasi viime kaudella 71 ottelussa ja teki…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MatiasMaccelli, #TorontoMapleLeafs
Gavin McKenna on valittu NHL:n ykkösvaraukseksi vuodelle 2026. Valinnan julkisti poptähti Justin Bieber Toronto Maple Leafsin puolesta. McKenna, joka pelasi viime kaudella…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #TorontoMapleLeafs
Boston Bruins ja New York Rangers ovat tehneet vaihtokaupan, jossa mukana on kaksi suomalaispelaajaa. Rangers hankki Joonas Korpisalon ja Bruins sai Kalle…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #JoonasKorpisalo
New York Islandersin kapteeni Anders Lee on päättänyt kokeilla vapaita markkinoita. Jos sopimusta ei synny ennen kuun vaihdetta, hänestä tulee rajoittamaton vapaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NewYorkIslanders, #NHL
Matias Maccelli ei saa jatkosopimusta Toronto Maple Leafsilta ja hänestä tulee rajoittamaton vapaa-agentti. Maccelli pelasi viime kaudella 71 ottelua, joissa hän teki…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MatiasMaccelli, #TorontoMapleLeafs
Eetu Luostarinen on solminut Florida Panthersin kanssa 35 miljoonan euron jatkosopimuksen, joka kestää vuoteen 2035 asti. Sopimus on kahdeksan vuoden mittainen ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan eteläosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Koivun siitepölykausi on päättynyt koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa maan eteläosien kukinta-alueilla vähän ja hyvin vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homeitiöiden määrät ilmassa ovat koholla maan eteläosissa. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan keskiosissa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan eteläosissa ja alkaa maan keskiosien lämpimimmillä kasvupaikoilla. Maan lounaisosissa heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisista runsaisiin määriä. Muualla maassa Lappia lukuun ottamatta heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän kohtalaisiksi. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.