Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Asuntolainakatto nousee 95 prosenttiin, ja Vladimir Putiniin yhdistetty luksusjahti on havaittu Tanskan vesillä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nooralotta Neziri tekee paluun kilparadoille Oulussa keskiviikkona. Hän kilpailee ensimmäistä kertaa lähes kymmeneen kuukauteen, ja juoksee sileän satasella. Neziri on toipunut polvileikkauksestaan ja iloitsee paluustaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nooralotta Neziri tekee paluun kilparadoille Oulussa keskiviikkona. Hän kilpailee ensimmäistä kertaa lähes kymmeneen kuukauteen, ja juoksee sileän satasella. Neziri on toipunut polvileikkauksestaan ja iloitsee paluustaan.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.6.2026 klo 13:24, pääluokka Yleisurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nooralotta Neziri palaa kilparadoille Oulussa • Nooralotta Neziri palaa kilpailuihin Oulussa • Nooralotta Neziri palaa kilparadoille Oulussa.
Nooralotta Neziri palaa kilparadoille Oulussa
Nooralotta Neziri palaa kilparadoille Oulussa. Hän juoksee ensimmäisen kilpailunsa lähes kymmeneen kuukauteen. Neziri on toipunut polvileikkauksestaan. Hän juoksee sileän satasella. Nezirin ennätys on 11,48.
Nooralotta Neziri tekee paluun kilparadoille Oulussa keskiviikkona. Hän kilpailee ensimmäistä kertaa lähes kymmeneen kuukauteen, ja juoksee sileän satasella. Neziri on toipunut polvileikkauksestaan ja iloitsee paluustaan.
Nooralotta Neziri tekee paluun kilparadoille Oulun yleisurheilukisoissa. Hän on kuntoutunut polvileikkauksestaan ja kilpailee 100 metrin sileällä. Nezirin tavoitteena on taistella kärkisijoista, vaikka hän ei ole asettanut tarkkaa aikatavoitetta.
Pika-aituri Nooralotta Neziri tekee paluun kilparadoille Oulun yleisurheilukisoissa. Hän kilpailee 100 metrin sileällä, mutta ei vielä juokse aitoja polvileikkauksen jälkeen. Neziri toivoo taistelevansa kärkisijoista kilpailussa.
Nooralotta Neziri tekee paluun kilparadoille 1. heinäkuuta Oulussa, kun hän osallistuu 100 metrin kilpailuun. Neziri on ollut poissa kilpailuista viime elokuusta lähtien…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #NooralottaNeziri, #Oulu
Veera Mattila juoksi Oslon Boysen Memorial -kilpailussa 800 metriä ajalla 2.00,24, mikä on hänen uusi ennätyksensä. Hän jäi vain kymmenen sadasosaa kauden…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu
Saga Vannisen kilpailukausi on päättynyt, koska hänen kehonsa ei kestä kuormitusta. Olkapää- ja nilkkavammat ovat estäneet häntä harjoittelemasta normaalisti. Vanninen keskittyy nyt…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu
Santtu Heikkinen juoksi erinomaisen ajan mailin kisassa Kööpenhaminassa. Hänen aikansa oli 3.55,70, vain viisi sadasosaa Suomen ennätyksestä. Heikkinen paransi omaa ennätystään 66…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu
Kuortaneella järjestettiin kotimaisen gp-sarjan toinen kilpailu, jossa miesten 100 metrin juoksussa Riku Illukka voitti ajalla 10,22. Toiseksi sijoittui Per-Tinius Fremstad-Waldron Norjasta ajalla…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu
Kuortaneen juhannuskilpailuissa Fanny Roos voitti naisten kuulantyönnön tuloksella 18,80 metriä. Roos oli tyytyväinen kilpailun tunnelmaan ja kannustukseen, vaikka tekninen suoritus ei ollut…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.