Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yandexin karttapalvelu on paljastanut Venäjän sotilaskohteita, kun taas Orpon hallitus sai huonoimman arvosanan mielipidetutkimuksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaalla tapahtui tiistaiaamuna onnettomuus, jossa sähköpotkulaudan käyttäjä, täysi-ikäinen nainen, kuoli rekan alle. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisen ja kuolemantuottamuksen nimikkeillä. Tutkinta on vielä alkuvaiheessa, ja syyt onnettomuuteen selvitetään.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaalla tapahtui tiistaiaamuna onnettomuus, jossa sähköpotkulaudan käyttäjä, täysi-ikäinen nainen, kuoli rekan alle. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisen ja kuolemantuottamuksen nimikkeillä. Tutkinta on vielä alkuvaiheessa, ja syyt onnettomuuteen selvitetään.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.6.2026 klo 10:11, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Yle Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Skuuttailija kuoli onnettomuudessa Vantaalla • Nainen kuoli onnettomuudessa Vantaalla • Nainen kuoli onnettomuudessa Vantaalla.
Nainen kuoli Vantaalla
Vantaalla tapahtui onnettomuus, jossa nainen jäi rekan alle. Nainen oli sähköpotkulautailija. Hänet todettiin kuolleeksi heti tapahtumapaikalla. Poliisi tutkii onnettomuutta ja syitä sen taustalla.
Vantaalla tapahtui tiistaiaamuna onnettomuus, jossa sähköpotkulaudan käyttäjä, täysi-ikäinen nainen, kuoli rekan alle. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisen ja kuolemantuottamuksen nimikkeillä. Tutkinta on vielä alkuvaiheessa, ja syyt onnettomuuteen selvitetään.
Vantaalla tapahtui vakava onnettomuus, jossa sähköpotkulaudalla liikkunut nainen kuoli. Onnettomuus tapahtui Tikkurilan Lehdokkitiellä, ja siihen oli osallisena myös rekka. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja kuolemantuottamuksena.
Vantaalla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa sähköpotkulautaa ajanut nainen menehtyi. Onnettomuus tapahtui maanantaiaamuna, kun rekka ja sähköpotkulauta törmäsivät. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisen ja kuolemantuottamuksen nimikkeillä.
Vantaalla tapahtui liikenneonnettomuus, jossa sähköpotkulautailija menetti henkensä. Täysi-ikäinen nainen kuoli rekan ja sähköpotkulaudan välisessä kolhussa. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisen ja kuolemantuottamuksen nimikkeillä.
Kulosaaren sillalla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi noin 30-vuotiasta henkilöä menehtyi. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn kuljettajan, joka pakeni paikalta. Hänet epäillään törkeästä rattijuopumuksesta ja kuolemantuottamuksesta.
Itäväylällä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kuoli noin 30-vuotias mies ja nainen. Auto törmäsi heihin, mutta kuljettaja jatkoi matkaansa. Kuljettaja saatiin myöhemmin kiinni ja häntä epäillään useista rikoksista.
Helsingin Itäväylällä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa menehtyi kaksi henkilöä. Onnettomuus sattui Kulosaaren kohdalla, ja poliisi tutkii sen syitä. Yksi henkilö on otettu kiinni onnettomuuden jälkeen.
Helsingissä Itäväylällä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa kaksi ihmistä menehtyi. Onnettomuus tapahtui maanantain ja tiistain välisenä yönä Kulosaaren kohdalla. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja sulki tien onnettomuuden vuoksi.
Helsingin Itäväylällä tapahtui onnettomuus, jossa mies ja nainen kuolivat. Auto törmäsi uhreihin, mutta kuljettaja pakeni paikalta. Poliisi epäilee häntä törkeästä rattijuopumuksesta ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Itäväylä
Laukaassa tapahtui vakava kolaritapahtuma, jossa yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui vakavasti. Onnettomuus sattui lauantaina iltapäivällä, kun kaksi henkilöautoa törmäsi toisiinsa. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Nelostiellä Laukaassa tapahtui kahden henkilöauton nokkakolari, joka aiheutti liikennekatkoksen. Onnettomuus tapahtui noin kello 15.15, ja pelastuslaitos sai hälytyksen pian sen jälkeen. Liikenne…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Kuusankoskella tapahtui liikenneonnettomuus, jossa jalankulkija menehtyi. Onnettomuus tapahtui pakettiauton ja jalankulkijan välillä, ja jalankulkija kuoli saamiinsa vammoihin heti tapahtumapaikalla. Pakettiauto pakeni paikalta,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Itäväylällä Kulosaaren kohdalla on tapahtunut onnettomuus, jonka vuoksi itään päin menevä ajokaista on suljettu. Poliisi ohjaa liikennettä Kulosaarentielle, ja paikalla on runsaasti…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Itäväylä
Kuusamossa tapahtui lauantai-iltana kuolonkolarin, jossa oli mukana poro. Onnettomuudessa menehtyi henkilöautoa kuljettanut henkilö. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja kuolemansyyn selvittämisenä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.