Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Nuorison häiriköinti Suviseuroissa on lisääntynyt, ja Ranskassa helteet ovat aiheuttaneet tuhat kuolemaa. Yhdysvallat on iskenyt Iranin sotilaskohteisiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kirkkonummelta on löytynyt tyhjää soutuvenettä, jota nuori mies käytti ennen katoamistaan. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta ja pelkää, että mies on voinut joutua veteen. Etsintöjä tehdään Morsfjärdenin alueella helikopterin avulla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kirkkonummelta on löytynyt tyhjää soutuvenettä, jota nuori mies käytti ennen katoamistaan. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta ja pelkää, että mies on voinut joutua veteen. Etsintöjä tehdään Morsfjärdenin alueella helikopterin avulla.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.6.2026 klo 16:26, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Helsingin Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii nuorta miestä • Poliisi etsii miestä Kirkkonummella • Poliisi etsii kadonnutta naista Turussa.
Poliisi etsii nuorta miestä
Kirkkonummelta on löytynyt tyhjää soutuvenettä. Mies on ollut veneessä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Poliisi pelkää, että hän on joutunut veteen. Etsintöjä tehdään helikopterilla Morsfjärdenin alueella.
Kirkkonummelta on löytynyt tyhjää soutuvenettä, jota nuori mies käytti ennen katoamistaan. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta ja pelkää, että mies on voinut joutua veteen. Etsintöjä tehdään Morsfjärdenin alueella helikopterin…
Kirkkonummen Morsfjärdenissä on käynnissä vesietsintöjä, kun poliisi etsii alle kolmekymppistä miestä, joka on mahdollisesti joutunut veden varaan. Mies oli soutuveneessä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, mutta vene löytyi…
Lounais-Suomen poliisi on käynnistänyt etsinnät 69-vuotiaasta naisesta, joka katosi Turun Runosmäessä sunnuntaina. Naisella on vaalea polkkatukka, silmälasit ja punertava takki. Kansalaisia pyydetään ilmoittamaan havainnoista hätäkeskukseen.
Poliisi etsii 69-vuotiasta naista, joka katosi Turun Runosmäessä tänään iltapäivällä. Naisella on vaalea polkkatukka, silmälasit ja punertava takki. Havainnot voi ilmoittaa hätäkeskukseen.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät 69-vuotiaasta naisesta, joka katosi sunnuntaina Runosmäessä. Naisella on vaalea polkkatukka, silmälasit ja punertava takki. Poliisi pyytää havaintoja hätäkeskukseen numeroon 112.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät 78-vuotiaasta miehestä, joka katosi perjantaina illalla Turussa. Mies lähti jalkaisin Jahtilähteenkadulta ja on noin 175 cm pitkä, normaalivartaloinen,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Turku, #Poliisi
Kirkkonummella etsitään kadonnutta alle 30-vuotiasta miestä. Poliisi ja Rajavartiolaitos tutkivat tapausta, sillä kadonneen vene löytyi tyhjillään Morsfjärdenistä. Henkilön olinpaikasta ei ole toistaiseksi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kirkkonummi, #Morsfjärden
Poliisi etsii 78-vuotiasta miestä, joka on kadonnut Turussa. Mies katosi iltaseitsemän aikaan Jahtilähteenkadulta. Hänellä on harmaat hiukset ja päällään maastonvihreä takki.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Turku, #Kadonnut
Seinäjoella on kadonnut 80-vuotias mies, jonka etsintään poliisi on ryhtynyt. Mies on mahdollisesti nähty Lidlin lähellä ja hän liikkuu erittäin kumarassa. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Haminassa lauantai-iltana uimaan lähtenyt mies on hukkunut. Hänen seurueensa ilmoitti asiasta hätäkeskukseen, kun mies ei palannut. Pelastuslaitoksen sukeltajat nostivat hukkuneen vedestä, ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Seinäjoella kadonnut noin 80-vuotias mies on löytynyt. Poliisi tiedotti asiasta torstaina 25. kesäkuuta. Miehen löytymisestä ilmoitettiin kello 17.52.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Kadonnut
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.