Nimipäivä:
Leo
19°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:00

Oulussa pyöräilijä puukotti miestä, ja Euroopassa mitattiin ennätyslämpötiloja. Poliisi varoittaa yöllisistä tunkeutujista. Oulussa tapahtui puukotus, jossa pyöräilijä hyökkäsi…


Mies hukkui uimaan Haminassa

Aihesivu: Mies hukkui uimaan Haminassa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Haminassa lauantai-iltana uimaan lähtenyt mies on hukkunut. Hänen seurueensa ilmoitti asiasta hätäkeskukseen, kun mies ei palannut. Pelastuslaitoksen sukeltajat nostivat hukkuneen vedestä, ja poliisi tutkii tapausta.

  • 6 juttua
  • 6 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 27.6.2026 klo 23:10
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Haminassa lauantai-iltana uimaan lähtenyt mies on hukkunut. Hänen seurueensa ilmoitti asiasta hätäkeskukseen, kun mies ei palannut. Pelastuslaitoksen sukeltajat nostivat hukkuneen vedestä, ja poliisi tutkii tapausta.

Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.6.2026 klo 23:10, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies hukkui uimaan Haminassa • Mies hukkui Haminassa uimaan lähtiessään • Mies hukkui uimaan Haminassa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 27.6.2026 klo 23:10.
  • Koosteessa on nyt 6 juttua 6 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Hukkuminen, #Hamina, #Pelastus.

Selkokielinen yhteenveto

Mies hukkui Haminassa

Haminassa lauantai-iltana yksi mies hukkui uimaan. Hän oli mennyt veteen, mutta ei palannut takaisin. Hänen ystävänsä huolestui ja soitti hätäkeskukseen. Pelastajat löysivät miehen vedestä ja nostivat hänet ylös. Poliisi tutkii tapausta edelleen.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän.
Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin.
Männyn kukinta on päättynyt koko maassa.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.