Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulussa pyöräilijä puukotti miestä, ja Euroopassa mitattiin ennätyslämpötiloja. Poliisi varoittaa yöllisistä tunkeutujista. Oulussa tapahtui puukotus, jossa pyöräilijä hyökkäsi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Haminassa lauantai-iltana uimaan lähtenyt mies on hukkunut. Hänen seurueensa ilmoitti asiasta hätäkeskukseen, kun mies ei palannut. Pelastuslaitoksen sukeltajat nostivat hukkuneen vedestä, ja poliisi tutkii tapausta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Haminassa lauantai-iltana uimaan lähtenyt mies on hukkunut. Hänen seurueensa ilmoitti asiasta hätäkeskukseen, kun mies ei palannut. Pelastuslaitoksen sukeltajat nostivat hukkuneen vedestä, ja poliisi tutkii tapausta.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.6.2026 klo 23:10, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Savon Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies hukkui uimaan Haminassa • Mies hukkui uimaan Haminassa • Mies hukkui uimaan lähtiessään Haminassa.
Mies hukkui Haminassa
Haminassa lauantai-iltana yksi mies hukkui uimaan. Hän oli mennyt veteen, mutta ei palannut takaisin. Hänen ystävänsä huolestui ja soitti hätäkeskukseen. Pelastajat löysivät miehen vedestä ja nostivat hänet ylös. Poliisi tutkii tapausta edelleen.
Haminassa lauantai-iltana uimaan lähtenyt mies on hukkunut. Hänen seurueensa ilmoitti asiasta hätäkeskukseen, kun mies ei palannut. Pelastuslaitoksen sukeltajat nostivat hukkuneen vedestä, ja poliisi tutkii tapausta.
Kymenlaaksossa uimaan lähtenyt mies hukkui lauantaina. Hänen seurueensa huolestui, kun miestä ei näkynyt, ja soitti hätäkeskukseen. Pelastuslaitoksen sukeltajat löysivät miehen vedestä, ja poliisi tutkii kuolinsyytä.
Haminassa uimaan lähtenyt mies hukkui lauantai-iltana. Hänen seurueensa ilmoitti asiasta hätäkeskukseen, kun mies ei palannut. Pelastuslaitoksen sukeltajat nostivat hukkuneen vedestä, ja poliisi tutkii tapausta.
Haminassa tapahtui lauantai-iltana hukkumistapaus, kun uimaan lähtenyt mies ei palannut. Poliisi sai hälytyksen kello 18.30, ja paikalle saapui lääkärihelikopteri. Miehen ruumis löydettiin vedestä, ja poliisi tutkii kuolemansyytä.
Suomen poliisi on varoittanut videopuheluiden kautta tapahtuvista valepoliisihuijauksista. Rikolliset esiintyvät poliiseina ja yrittävät saada haltuunsa pankki- tai henkilötietoja uhkaamalla vastaanottajia. Poliisi muistuttaa,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on käynnistänyt etsinnät 78-vuotiaasta miehestä, joka katosi perjantaina illalla Turussa. Mies lähti jalkaisin Jahtilähteenkadulta ja on noin 175 cm pitkä, normaalivartaloinen,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Seinäjoella on kadonnut 80-vuotias mies, jonka etsintään poliisi on ryhtynyt. Mies on mahdollisesti nähty Lidlin lähellä ja hän liikkuu erittäin kumarassa. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Lähi-Tapiola on asettanut 70 kiinteistön lasikaideparvekkeet käyttökieltoon turvallisuussyistä. Päätös seuraa Vantaan Tikkurilan juhannusaaton onnettomuutta, jossa mies putosi parvekkeelta. Tarkastukset alkavat välittömästi ja…
Kotimaa
Vakuutusoikeus on korottanut 11 Vastaamo-uhrin kärsimyskorvauksia. Korvauksia nostettiin 500 eurolla, mutta 15 valitusta hylättiin. Juristit uskovat, että päätös vaikuttaa myös muihin uhreihin.
Kotimaa
Helsingin hallinto-oikeus on kumonnut pornokuvauksista irtisanotun opettajan potkut. Oikeus katsoi, että irtisanomisen perustelut eivät olleet lain mukaisia, vaikka toiminta oli sopimatonta oppilaitoksessa.…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.