Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Krimillä on julistettu hätätila sähkö- ja polttoainepulien vuoksi, ja oikeuskansleri tutkii Wille Rydmanin toimia sosiaali- ja terveysalan avustusten…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ranska voitti Norjan 4–1 jalkapallon miesten MM-turnauksen alkulohkon viimeisessä ottelussa. Ousmane Dembele teki ottelussa hattutempun, mikä auttoi Ranskaa saavuttamaan lohkovoiton. Norja jäi kakkoseksi ja Senegal sijoittui kolmanneksi voittaen Irakin 5–0.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ranska voitti Norjan 4–1 jalkapallon miesten MM-turnauksen alkulohkon viimeisessä ottelussa. Ousmane Dembele teki ottelussa hattutempun, mikä auttoi Ranskaa saavuttamaan lohkovoiton. Norja jäi kakkoseksi ja Senegal sijoittui kolmanneksi voittaen Irakin 5–0.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.6.2026 klo 00:33, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ranska voitti Norjan jalkapallon MM:ssä • Ranska voitti Norjan jalkapallon MM-kisoissa.
Ranska voitti Norjan MM:ssä
Ranska voitti Norjan 4–1 jalkapallon MM-turnauksessa. Ousmane Dembele teki kolme maalia, eli hattutempun. Ranska sai lohkovoiton, ja Norja oli kakkonen. Senegal voitti Irakin 5–0 ja sai ensimmäiset pisteensä. Irak hävisi kaikki ottelunsa ja putoaa jatkosta.
Ranska voitti Norjan 4–1 jalkapallon miesten MM-turnauksen alkulohkon viimeisessä ottelussa. Ousmane Dembele teki ottelussa hattutempun, mikä auttoi Ranskaa saavuttamaan lohkovoiton. Norja jäi kakkoseksi ja Senegal sijoittui kolmanneksi voittaen…
Ranska voitti Norjan 4–1 jalkapallon miesten MM-turnauksen alkulohkon viimeisessä ottelussa. Ousmane Dembele teki ottelussa hattutempun, mikä auttoi Ranskaa nappaamaan lohkovoiton. Norja sijoittui lohkossa toiseksi, ja Senegal voitti Irakin…
Jalkapallon miesten MM-kisoissa Norjan Erling Haaland on jäänyt pois joukkueesta. Tämä päätös herättää hämmennystä asiantuntijoissa, kun kisapäivä etenee. Lohkovaiheen päätöskierros alkaa perjantaina…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Norja
Norja hävisi Ranskalle MM-kisojen päätöskierroksella 1–4, mikä varmisti sen sijoituksen I-lohkon toiseksi. Pudotuspeleissä Norja kohtaa E-lohkon toisen, Norsunluurannikon, tiistaina. Senegal voitti Irakista…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Norja, #MMkisat
Norjan ja Ranskan joukkueet tekevät suuria muutoksia kokoonpanoihinsa ennen illan MM-ottelua. Norjan avauksen pelaajista Julian Ryerson ja Torbjørn Heggem ovat loukkaantuneita, ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Norja, #Ranska
Jalkapallon miesten MM-kisoissa Ecuadorin ja Curaçaon on pakko voittaa omat ottelunsa jatkopaikan saavuttamiseksi. Torstain ja perjantain välisenä yönä pelattavissa otteluissa Ecuador kohtaa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Cristiano Ronaldo teki kaksi maalia, kun Portugali voitti Uzbekistanin 5–0 jalkapallon MM-kisoissa. Ronaldoa oli arvosteltu ennen ottelua, mutta hän näpäytti epäilijöitään huutamalla…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Lionel Messi ja Cristiano Ronaldo, jalkapallon legendat, kilpailevat edelleen MM-kisoissa. Molemmat pelaajat ovat saavuttaneet merkittäviä maalimääriä, ja heidän kilpailunsa on ollut keskeinen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 26.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölyä on vähän. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Männyn kukinta on päättynyt koko maassa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää vain hetkellisesti. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosien lämpimillä paikoilla viikon sisällä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Ruotsin ja Norjan vuorilta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Käsivarren Lappiin. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.