Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Työttömyysluvut ovat nousseet Suomessa, ja Ranskassa on vahvistettu ensimmäinen ebolatapaus. Fortum sulkee Meri-Porin hiilivoimalaitoksen. Työttömyysluvut nousivat Suomessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tuula Puputti aloittaa uuden työnsä Kansainvälisessä jääkiekkoliitossa IIHF:ssä, jossa hän johtaa naisten jääkiekon kehittämistä. Puputti jättää PWHL:n kesäkuun lopussa ja aloittaa tehtävässään elokuussa Zürichissä. Hänellä on vahva tausta naisten jääkiekossa, ja hän aikoo kehittää yhteistyötä eri liigojen kanssa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tuula Puputti aloittaa uuden työnsä Kansainvälisessä jääkiekkoliitossa IIHF:ssä, jossa hän johtaa naisten jääkiekon kehittämistä. Puputti jättää PWHL:n kesäkuun lopussa ja aloittaa tehtävässään elokuussa Zürichissä. Hänellä on vahva tausta naisten jääkiekossa, ja hän aikoo kehittää yhteistyötä eri liigojen kanssa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 24.6.2026 klo 17:46, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tuula Puputti siirtyy IIHF:n naisten johtajaksi • Tuula Puputti siirtyy IIHF:n johtajaksi.
Tuula Puputti siirtyy IIHF:n naisten johtajaksi
Tuula Puputti siirtyy uuteen työhön IIHF:ssä. Hän johtaa naisten jääkiekon kehittämistä. Puputti jättää työnsä PWHL:ssä kesäkuussa. Hän aloittaa elokuussa Zürichissä. Puputilla on paljon kokemusta jääkiekosta.
Tuula Puputti aloittaa uuden työnsä Kansainvälisessä jääkiekkoliitossa IIHF:ssä, jossa hän johtaa naisten jääkiekon kehittämistä. Puputti jättää PWHL:n kesäkuun lopussa ja aloittaa tehtävässään elokuussa Zürichissä. Hänellä on vahva tausta…
Tuula Puputti aloittaa uuden työnsä Kansainvälisessä jääkiekkoliitossa (IIHF) naisten jääkiekon johtajana. Hän jättää aikaisemman työnsä PWHL:ssä kesäkuun lopussa ja aloittaa IIHF:llä elokuussa. Puputti aikoo kehittää naisten jääkiekkoa yhteistyössä…
Emma Nuutinen on allekirjoittanut sopimuksen PWHL-seura Seattle Torrentin kanssa. Nuutinen, joka voitti Auroraliigassa parhaana pelaajana, on pelannut kolme viime kautta Kiekko-Espoossa. Hän…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #PWHL
Mike Babcock on nimetty Edmonton Oilersin päävalmentajaksi. Hän on aiemmin valmentanut Detroit Red Wingsiä, Anaheimia ja Torontoa, ja hänellä on kokemusta 1…
Jääkiekko
Pekka Rinne on valittu jääkiekon kunniagalleriaan Hockey Hall of Fameen. Rinne sai uutisen puhelun kautta, mikä yllätti hänet täysin. Hänestä tuli neljäs…
Jääkiekko
Entinen NHL-maalivahti Pekka Rinne on saanut kunnian liittyä Hockey Hall of Fameen. Rinne on ensimmäinen suomalaismaalivahti, joka on päässyt tähän arvostettuun kunniagalleriaan.…
Jääkiekko
Carolina Hurricanes voitti Stanley Cupin ja juhli lauantaina kotikaupungissaan Raleighissa. Tuhannet kannattajat osallistuivat juhliin, jotka täyttivät kaupungin kadut. Tunnelma oli hurja ja…
Jääkiekko
Mike Babcock saa palata valmentamaan NHL:ään, kun tutkimukset hänen toimistaan Columbuksessa on saatu päätökseen. NHL:n mukaan ei ole perusteita rajoittaa Babcockin työsuhteita.…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.