Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Työttömyysaste nousi 10,8 prosenttiin ja työttömien määrä kasvoi toukokuussa 376 000:een, mikä on suurin luku sitten vuoden 1998.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Matthew ja Brady Tkachuk kertoivat siirrostaan Florida Panthersiin Pat McAfee Show'ssa. He jakoivat tunteitaan perhekuvien ottamisen yhteydessä, kun Brady sai tietää kaupasta. Veljekset iloitsevat mahdollisuudestaan pelata yhdessä samassa joukkueessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Matthew ja Brady Tkachuk kertoivat siirrostaan Florida Panthersiin Pat McAfee Show'ssa. He jakoivat tunteitaan perhekuvien ottamisen yhteydessä, kun Brady sai tietää kaupasta. Veljekset iloitsevat mahdollisuudestaan pelata yhdessä samassa joukkueessa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.6.2026 klo 21:07, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tkachukin veljekset siirtyvät Floridaan • Tkachukin veljekset siirtyvät Florida Panthersiin • Tkachukin veljekset puhuvat siirrosta Panthersiin.
Tkachukin veljekset siirtyvät Floridaan
Matthew ja Brady Tkachuk siirtyvät Florida Panthersiin. He kertoivat asiasta Pat McAfee Show'ssa. Brady sai tietää siirrosta perhekuvia ottaessaan. Veljekset ovat innoissaan pelaamisesta yhdessä. Se on heidän perheensä unelma.
Matthew ja Brady Tkachuk kertoivat siirrostaan Florida Panthersiin Pat McAfee Show'ssa. He jakoivat tunteitaan perhekuvien ottamisen yhteydessä, kun Brady sai tietää kaupasta. Veljekset iloitsevat mahdollisuudestaan pelata yhdessä samassa…
Matthew ja Brady Tkachuk kertoivat siirrostaan Florida Panthersiin Pat McAfee Show'ssa. Veljekset jakoivat tunteitaan perhekuvien oton aikana, kun he saivat tietää siirrosta. Heidän mukaansa pelaaminen yhdessä on ollut…
Matthew ja Brady Tkachuk vierailivat Pat McAfee Show'ssa kertoen siirrosta Florida Panthersiin. Veljekset jakoivat tunteitaan perhekuvien oton aikana, kun Brady sai tietää kaupasta isänpäiväjuhlien yhteydessä. Heidän ensimmäinen kausi…
Florida Panthers on hankkinut yhdysvaltalaispelaaja Brady Tkachukin, joka liittyy veljensä Matthew Tkachukin seuraan. Tkachuk siirtyy Panthersiin Ottawa Senatorsista, josta hänellä oli vielä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #FloridaPanthers, #NHL
Florida Panthers on kaupannut Ottawa Senatorsilta Brady Tkachukin, joka liittyy joukkueeseen veljensä Matthew Tkachukin rinnalle. Tkachuk on pelannut 572 ottelua NHL:ssä ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #FloridaPanthers, #NHL
Florida Panthers on kiinnostunut Connor Hellebuyckista, mutta siirto on haastava. Sergei Bobrovsky, joukkueen nykyinen maalivahti, on ilman sopimusta tulevalle kaudelle. Panthers jäi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #FloridaPanthers, #NHL
Florida Panthersin kesän jättikauppa Brady Tkachukista ei välttämättä jää viimeiseksi. Joukkueen johto harkitsee uusia siirtoja osana aggressiivista strategiaa mestaruuden tavoittelussa. Panthersin aiemmat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #FloridaPanthers, #NHL
Mike Babcock on nimetty Edmonton Oilersin päävalmentajaksi. Hän on aiemmin valmentanut Detroit Red Wingsiä, Anaheimia ja Torontoa, ja hänellä on kokemusta 1…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Pekka Rinne on valittu jääkiekon kunniagalleriaan Hockey Hall of Fameen. Rinne sai uutisen puhelun kautta, mikä yllätti hänet täysin. Hänestä tuli neljäs…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.