Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran aloittavat neuvottelut Sveitsissä, kun taas Boliviaan on julistettu 90 päivän hätätila. Suomessa kymmeniä tuomioita laajassa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pro, Antti Ojanperän valmentama hevonen, voitti Nordic King -ravit PowerParkissa. Voitto oli erityinen, sillä se merkitsi kolmoisvoittoa Ojanperän valmennettaville. Pro on tällä hetkellä maailman paras kylmäverinen hevonen, ja se voitti aiemmin myös Elitkampenin Ruotsissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pro, Antti Ojanperän valmentama hevonen, voitti Nordic King -ravit PowerParkissa. Voitto oli erityinen, sillä se merkitsi kolmoisvoittoa Ojanperän valmennettaville. Pro on tällä hetkellä maailman paras kylmäverinen hevonen, ja se voitti aiemmin myös Elitkampenin Ruotsissa.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.6.2026 klo 20:36, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Ilkka-Pohjalainen, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pro voitti Nordic Kingin kolmoisvoiton • Ravitulokset julkaistu Kokemäellä • Pro voitti Nordic Kingin juhannusraveissa.
Pro voitti Nordic Kingin
Pro-hevonen voitti Nordic King -ravit PowerParkissa. Se on Antti Ojanperän valmentama. Voitto oli tärkeä, koska se tarkoitti kolmoisvoittoa. Pro on myös voittanut Elitkampenin Ruotsissa, ja se on maailman paras kylmäverinen hevonen.
Pro, Antti Ojanperän valmentama hevonen, voitti Nordic King -ravit PowerParkissa. Voitto oli erityinen, sillä se merkitsi kolmoisvoittoa Ojanperän valmennettaville. Pro on tällä hetkellä maailman paras kylmäverinen hevonen, ja…
Kokemäellä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajina palkittiin muun muassa Sekottajan Sävel ja Rim Bay Rabicano. Kilpailut keräsivät runsaasti yleisöä ja tunnelma oli korkealla.
Pro voitti Nordic Kingin kilpailun Powerparkin juhannusraveissa. Hallitseva ravikuningas V.G. Voitto ei onnistunut, ja Evartti avasi keulapaikalla. Pro kesti lopussa voittoon Hannu Torvisen ajamana ja tallikaverit täydensivät kolmoisvoiton.
Antti Ojanperän talli saavutti kolmoisvoiton Nordic King -kilpailussa Powerparkin juhannusraveissa. Hallitseva ravikuningas V.G. Voitto sortui laukalle, ja kilpailun voitti Pro Hannu Torvisen ohjastamana. Evartti taisteli kakkossijasta, mutta Pro…
Pro voitti Nordic Kingin kilpailun Powerparkin juhannusraveissa. Antti Ojanperän talli teki kolmoisvoiton, kun Evartti ja Stallone täydensivät menestystä. Hallitseva ravikuningas V.G. Voitto ei onnistunut ja laukkaa lähtökiihdytyksessä.
Antti Ojanperä saavutti kolmoisvoiton Nordic King -kilpailussa. Tämä voitto oli Ojanperälle jo neljäs valmentajana. Ojanperän tallin osallistujalista Kuninkuusraveihin on vielä avoin.
Härmässä järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittoja nappasivat muun muassa Ekslätts TNT ja Orjanruusu. Kilpailut herättivät suurta kiinnostusta ja yleisöä oli runsaasti paikalla.
Kokemäellä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Serpentine's Wilhelmiina, ja toisessa ponilähdössä Jates Cinderella oli nopein. Myös muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä suorituksia.
Härmän ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Junior Nordic Kingin ponilähdössä voitti Ekslätts TNT, ja muissa lähdöissä menestyivät muun muassa Orjanruusu ja Stonecapes Uno. Kilpailut tarjosivat tiukkoja kamppailuja ja…
Juhannuksen ravit keskittyvät Härmään, jossa järjestetään erityinen ravipäivä juhannusaattona. Tapahtumassa nähdään useita huippuhevosia, kuten Nordic Queen -lähdössä Suven Sametti, Villilotta ja Jockas…
Ravit • jaetut avainsanat: #Härmä, #NordicKing
Antti Ojanperän tallista osallistuu 12 hevosta Powerparkin juhannusraveihin. Nordic King -kilpailussa mukana ovat Pro, Evartti ja Stallone. Ojanperä odottaa kilpailuilta suuria onnistumisia.
Ravit • jaetut avainsanat: #AnttiOjanperä, #NordicKing
Härmän juhannuksena järjestettävissä Nordic King -ravikilpailuissa nähdään Suomenhevosten huippuja. Evartti sai parhaat lähtöradat, kun taas V.G. Voitto lähtee eturivin ulkoradalta. Kilpailun ykköspalkinto…
Ravit • jaetut avainsanat: #NordicKing, #Evartti
Evartti, viimeistä kauttaan kilpaileva hevonen, ei tule starttaamaan kovin monta kertaa Antti Ojanperän mukaan. Kilpailu-ura päätetään iloisissa merkeissä kesän aikana.
Ravit • jaetut avainsanat: #Evartti, #AnttiOjanperä
Kolminkertainen ravikuningas Evartti palasi kilpailuihin ja voitti ensimmäisessä lähdössään Lahdessa. Santtu Raitalan ohjastama hevonen teki vahvan comebackin, kun Lumettaja hylättiin ennen maalia.…
Ravit • jaetut avainsanat: #Evartti, #Ravit
Kokemäen juhannuslauantain ravit ovat jatkuneet vuodesta 1970. Vaikka tuki kesäradoille vähenee, talkoolaiset pitävät perinnettä yllä. Viime juhannuksena ravit olivat erityisen rankat, ja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kokemäki, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.