Nimipäivä:
Into
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:15

Vaasan Asemakadulla tapahtui vakava väkivallanteko, ja Tikkurilassa kuoli mies onnettomuudessa. Albaniassa mielenosoitetaan Trumpin hotellihanketta vastaan.


Ravitulokset julkaistu Kokemäellä

Aihesivu: Ravitulokset julkaistu Kokemäellä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kokemäellä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajina palkittiin muun muassa Sekottajan Sävel ja Rim Bay Rabicano. Kilpailut keräsivät runsaasti yleisöä ja tunnelma oli korkealla.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 20.6.2026 klo 19:01
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Kokemäellä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajina palkittiin muun muassa Sekottajan Sävel ja Rim Bay Rabicano. Kilpailut keräsivät runsaasti yleisöä ja tunnelma oli korkealla.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 20.6.2026 klo 19:01, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset julkaistu Kokemäellä • Ravituloksia Härmästä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 20.6.2026 klo 19:01.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Ravit, #Kokemäki, #Hevoset.

Selkokielinen yhteenveto

Kokemäellä on ravikilpailuja

Kokemäellä on ollut ravikilpailuja, joissa hevoset kilpailivat eri lähtöjen voitosta. Voittajaksi tuli Sekottajan Sävel ja Rim Bay Rabicano. Kilpailuissa oli monia eri hevosia ja ne herättivät paljon kiinnostusta. Yleisö nautti tapahtumasta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi.
Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.