Nimipäivä:
Tapio
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:17

Oulun yliopiston rehtori Arto Maaninen on eronnut seksuaalisen häirinnän vuoksi. Samalla Suomi on päättänyt hankkia uusia liitopommeja Yhdysvalloista.


Kiteen Pallo ja Sotkamon Jymy voittoihin

Aihesivu: Kiteen Pallo ja Sotkamon Jymy voittoihin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Miesten Superpesiksessä Kiteen Pallo voitti Koskenkorvan Urheilijat lukemin 1–0. Sotkamon Jymy puolestaan kaatoi Kouvolan Pallonlyöjät 2–0. Molemmissa otteluissa palkittiin ansioituneita pelaajia.

  • 7 juttua
  • 2 lähdettä
  • Pesäpallo
  • Päivitetty 17.6.2026 klo 21:26
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Miesten Superpesiksessä Kiteen Pallo voitti Koskenkorvan Urheilijat lukemin 1–0. Sotkamon Jymy puolestaan kaatoi Kouvolan Pallonlyöjät 2–0. Molemmissa otteluissa palkittiin ansioituneita pelaajia.

Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 21:26, pääluokka Pesäpallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Aamulehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kiteen Pallo ja Sotkamon Jymy voittoihin • Naisten Ykköspesis: Tuloksia ja otteluohjelma • Miesten Ykköspesis: Tuloksia ja otteluohjelma.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 17.6.2026 klo 21:26.
  • Koosteessa on nyt 7 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Pesäpallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Superpesis, #MansePP, #KiteenPallo.

Selkokielinen yhteenveto

Kiteen Pallo ja Sotkamon Jymy voittavat

Kiteen Pallo voitti Koskenkorvan Urheilijat Superpesiksessä. Ottelun lopputulos oli 1–0. Sotkamon Jymy voitti Kouvolan Pallonlyöjät 2–0. Molemmissa peleissä oli myös palkittuja pelaajia.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi.
Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.