Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kelan uudeksi johtajaksi valittiin Kirsi Varhila, ja hallitus ehdottaa vaalipiirien vähentämistä. Norjan kruununprinsessa Mette-Marit sai uudet keuhkot poikkeuksellisen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten Ykköspesis -sarjassa pelattiin useita otteluita, joissa Haminan Palloilijat voitti Puna-Mustat 2–0. Kannuksen Ura hävisi Nurmon Jymylle 0–1, ja Puijon Pesis sai Seinäjoen Maila-Jusseilta 0–2. Seuraavat ottelut pelataan 23. Ja 24. kesäkuuta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten Ykköspesis -sarjassa pelattiin useita otteluita, joissa Haminan Palloilijat voitti Puna-Mustat 2–0. Kannuksen Ura hävisi Nurmon Jymylle 0–1, ja Puijon Pesis sai Seinäjoen Maila-Jusseilta 0–2. Seuraavat ottelut pelataan 23. Ja 24. kesäkuuta.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 21:16, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Miesten Ykköspesis: Tuloksia ja otteluohjelma • Miesten Superpesiksen tuloksia ja tilastoja • Manse PP voitti Laitilan Jyskeen.
Ykköspesis: Tuloksia ja otteluja
Miesten Ykköspesis -sarjassa pelattiin otteluita. Haminan Palloilijat voitti Puna-Mustat 2–0. Kannuksen Ura hävisi Nurmon Jymylle 0–1. Seuraavat ottelut pelataan 23. Ja 24. kesäkuuta.
Miesten Ykköspesis -sarjassa pelattiin useita otteluita, joissa Haminan Palloilijat voitti Puna-Mustat 2–0. Kannuksen Ura hävisi Nurmon Jymylle 0–1, ja Puijon Pesis sai Seinäjoen Maila-Jusseilta 0–2. Seuraavat ottelut pelataan…
Miesten Superpesiksessä Kiteen Pallo voitti Koskenkorvan Urheilijat 1–0. Sotkamon Jymy puolestaan voitti Kouvolan Pallonlyöjät 2–0. Hyvinkään Tahko ja Alajärven Ankkurit pelasivat tiukan ottelun, jossa Tahko voitti 2–1.
Naisten Superpesiksessä Manse PP voitti Laitilan Jyskeen lukemin 2–0. Ensimmäisessä erässä Manse PP teki kolme juoksua ja toisessa erässä viisi. Pesäkarhut hävisi Joensuun Mailalle 0–1.
Naisten Superpesiksessä Manse PP voitti Laitilan Jyskeen 2–0, ja Joensuun Maila kaatoi Pesäkarhut 1–0. Jyväskylän Kirittäret hävisi Feralle 1–2 ja Jussittaret voitti Roihuttaret 2–1. Seuraavat ottelut pelataan 17.…
Miesten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Haminan Palloilijat voitti Puna-Mustat ja Seinäjoen Maila-Jussit voitti Ulvilan Pesä-Veikot. Haminan Palloilijat johtaa sarjaa viidellä voitolla.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #HaminanPalloilijat
Miesten Ykköspesiksessä Haminan Palloilijat voitti Ulvilan Pesä-Veikot selvästi 2–0. Seinäjoen Maila-Jussit hävisi Nurmon Jymylle kolmannessa erässä. Seuraavat ottelut pelataan 16. Ja 17.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #HaminanPalloilijat, #Ykköspesis
Jukka-Pekka Vainionpää oli avainpelaaja Manse PP:n voitossa Joensuun Mailasta miesten Superpesiksessä. Hän iski ratkaisevan juoksun kotiutuslyöntikilpailussa ja nosti joukkueensa voittoon vaikeasta tilanteesta.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Miesten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Nurmon Jymy kohtasi Haminan Palloilijat ja Kannuksen Ura pelasi Kankaanpään Mailaa vastaan. Haminan Palloilijat voitti Nurmon…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #HaminanPalloilijat
Nurmon Jymy voitti Seinäjoen Maila-Jussit kauden ensimmäisessä Ykköspesiksen paikallisottelussa kotiutuslyöntikilpailussa. Jymy voitti ensimmäisen jakson 4–2, mutta SMJ nousi toisella jaksolla johtoon 7–3.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #NurmonJymy, #SeinäjoenMailaJussit
Miesten Superpesiksessä Manse PP voitti Kempeleen Kiri:n kahdessa ottelussa. Koskenkorvan Urheilijat hävisi Kouvolan Pallonlyöjille, ja Kiteen Pallo voitti Alajärven Ankkurit. Joensuun Maila…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #MansePP
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät ovat maan lounaisosissa runsaita, maan länsiosien poutaisilla alueilla kohtalaisia ja muualla maassa pieniä. Kuusi ja mänty kukkivat maan keski- ja pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän hetkellisesti nollatasolle. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa kohtalaisesti ja runsaasti ja maan keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Maan pohjoisosien rannikkoalueilla heinän siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.