Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venezuelassa tapahtui kaksi voimakasta maanjäristystä, jotka tuhosivat Simón Bolívarin kansainvälisen lentoaseman.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ikaalinen myy kaksi kerrostaloa ja rivitaloa tarjouskaupalla, jonka lähtöhinta on yksi euro. Kaupunki etsii uusia omistajia, sillä vuokra-asuntoja on runsaasti ja rakennuksissa on korjausvelkaa. Päätöksiä mahdollisista kaupoista tehdään ensi maanantaina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ikaalinen myy kaksi kerrostaloa ja rivitaloa tarjouskaupalla, jonka lähtöhinta on yksi euro. Kaupunki etsii uusia omistajia, sillä vuokra-asuntoja on runsaasti ja rakennuksissa on korjausvelkaa. Päätöksiä mahdollisista kaupoista tehdään ensi maanantaina.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.6.2026 klo 14:04, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ikaalinen myy taloja tarjouskaupalla • Ikaalinen myy kerrostaloja tarjouskaupalla.
Ikaalinen myy taloja
Ikaalinen myy kaksi kerrostaloa ja yhden rivitalon. Tarjouskaupan lähtöhinta on yksi euro. Kaupunki haluaa uusia omistajia taloille. Taloissa on paljon korjaustarvetta ja vuokra-asuntoja on paljon.
Ikaalinen myy kaksi kerrostaloa ja rivitaloa tarjouskaupalla, jonka lähtöhinta on yksi euro. Kaupunki etsii uusia omistajia, sillä vuokra-asuntoja on runsaasti ja rakennuksissa on korjausvelkaa. Päätöksiä mahdollisista kaupoista tehdään…
Ikaalinen myy kaksi kerrostaloa ja rivitalon tarjouskaupalla, jonka lähtöhinta on yksi euro. Kaupunki etsii uusia omistajia, sillä vuokra-asuntoja on runsaasti ja rakennuksissa on korjausvelkaa. Päätöksiä mahdollisista kaupoista tehdään…
Oulun yliopiston rehtori Arto Maaninen on eronnut tehtävästään henkilökohtaisista syistä. Ero liittyy yliopiston hallituksen arvioon Maanisen alkoholinkäytöstä ja epäasiallisesta käytöksestä, joka ilmeni…
Kotimaa
Vihdistä on löytynyt omatekoinen räjähde, jonka poliisi on eristänyt. Löytö tapahtui ulkoilupolun varrella, ja poliisi sai tiedon asiasta puolenpäivän aikaan. Eristys ei…
Kotimaa
Oulussa syttyi tiistain vastaisena yönä tulipalo kerrostalossa, joka levisi nopeasti. Asukkaat pelastautuivat hyppäämällä parvekkeilta, kun savu täytti rappukäytävän. Pelastuslaitos sai palon hallintaan,…
Kotimaa
Mäntyharjulla etsitään 77-vuotiasta naista, joka katosi maanantaina 15.6. Nainen on viimeksi nähty Koiniementiellä Ristiinantien läheisyydessä. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Kotimaa
Oulussa syttyi tiistain vastaisena yönä kaksi kerrostalopaloa, joista Puolivälinkankaan palo on epäilty tuhotyöksi. Poliisi sai ilmoituksen tulipalosta kello kahdelta yöllä ja on…
Kotimaa
Kotkassa tiistai-iltana syttyi omakotitalo tuleen, ja yksi henkilö menehtyi onnettomuudessa. Poliisi tutkii palon syitä, mutta rikosta ei epäillä. Tutkinta jatkuu kuolemansyyn selvittämiseksi.
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.