Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Salossa, jossa lauantaina katosi mies. Viimeisin havainto hänestä on Pellonpääntiellä. Etsintöihin osallistuvat poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Salossa, jossa lauantaina katosi mies. Viimeisin havainto hänestä on Pellonpääntiellä. Etsintöihin osallistuvat poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.6.2026 klo 09:30, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat, MTV Uutiset, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta miestä Salossa • Vanhus kadoksissa Salossa, etsinnät jatkuvat • Vanhus kateissa Salossa, etsintä jatkuu.
Poliisi etsii kadonnutta miestä
Salossa on kadonnut mies lauantaina. Hänet nähtiin viimeksi Pellonpääntiellä. Mies on 174 senttiä pitkä ja hänellä oli päällään vihertävät t-paidat ja mustat housut. Hän käyttää silmälaseja, mutta ne eivät ole välttämättä hänen päässään. Jos joku näkee hänet, voi ilmoittaa poliisille.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Salossa, jossa lauantaina katosi mies. Viimeisin havainto hänestä on Pellonpääntiellä. Etsintöihin osallistuvat poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset.
Salossa etsitään iäkästä miestä, joka katosi lauantaina Pellonpääntien alueella. Poliisi sai ilmoituksen katoamisesta lauantai-iltana, ja etsinnät ovat käynnissä. Kadonnut mies on noin 174 senttimetriä pitkä ja käyttää yleensä…
Lounais-Suomen poliisi etsii kadonnutta vanhusta Salossa. Mies, joka on 174 cm pitkä ja painaa 75 kiloa, on nähty viimeksi lauantaina puolenpäivän aikaan. Etsintöjä tekevät poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset.
Lounais-Suomen poliisi etsii kadonnutta vanhusta Salosta. Mies on noin 174 cm pitkä ja hänellä on silmälasit. Etsintöjä tehdään poliisin, rajavartiolaitoksen ja vapaaehtoisten toimesta, ja havaintoja pyydetään.
Poliisi on käynnistänyt etsintäoperaation Salossa kadonneen iäkkään miehen löytämiseksi. Mies on noin 174 senttiä pitkä ja painaa 75 kiloa, ja hänellä on silmälasit. Etsinnät jatkuvat, ja poliisi pyytää…
Lounais-Suomen poliisi etsii iäkästä miestä Salosta, joka on kadonnut Pellonpääntieltä. Etsinnät ovat jatkuneet läpi yön, ja viimeisin havainto miehestä on lauantaina puolen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Salo, #Poliisi
Perjantai-iltana Aurajoesta löytyi keski-ikäinen mies, joka oli kuollut. Hätäilmoitus tehtiin ulkopuolisilta, ja mies todettiin kuolleeksi paikan päällä. Poliisi ei epäile rikosta.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi etsii edelleen marraskuussa 2025 kadonnutta naista Saariselällä. Etsintöjä on tehty useita kertoja, mutta tulokset ovat olleet heikkoja. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Etsintä
Seinäjoen Kasperissa syttyi torstai-iltana tulipalo viisikerroksisessa kerrostalossa. Palo alkoi ylimmästä kerroksesta ja tuhosi yhden huoneiston täysin, mutta henkilövahinkoja ei syntynyt. Osa asukkaista…
Kotimaa
Raaseporissa hukkuneet vanhempi ja lapsi eivät olleet uimassa, kertoo Länsi-Uudenmaan poliisi. Heidät löydettiin maanantaina Västerbyn ulkoilualueelta, jossa ei ole uimarantaa. Poliisi tutkii…
Kotimaa
Poliisi tutkii Oulussa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä sattuneita tulipaloja. Ensimmäinen palo syttyi Ritaharjussa roskakatoksessa, joka levisi myös naapurin alueelle. Toinen tulipalo…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.