Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sveitsissä äänestetään asukasluvun rajoittamisesta, kun taas Salossa etsinnät kadonneen vanhuksen löytämiseksi jatkuvat. Sveitsissä järjestetään kansanäänestys, jossa päätetään asukasluvun…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Salossa, jossa lauantaina katosi mies. Viimeisin havainto hänestä on Pellonpääntiellä. Etsintöihin osallistuvat poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Salossa, jossa lauantaina katosi mies. Viimeisin havainto hänestä on Pellonpääntiellä. Etsintöihin osallistuvat poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.6.2026 klo 09:30, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta miestä Salossa • Vanhus kateissa Salossa, etsintä jatkuu • Vanhus kateissa Salossa, poliisi etsii apua.
Poliisi etsii kadonnutta miestä
Salossa on kadonnut mies lauantaina. Hänet nähtiin viimeksi Pellonpääntiellä. Mies on 174 senttiä pitkä ja hänellä oli päällään vihertävät t-paidat ja mustat housut. Hän käyttää silmälaseja, mutta ne eivät ole välttämättä hänen päässään. Jos joku näkee hänet, voi ilmoittaa poliisille.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Salossa, jossa lauantaina katosi mies. Viimeisin havainto hänestä on Pellonpääntiellä. Etsintöihin osallistuvat poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset.
Lounais-Suomen poliisi etsii kadonnutta vanhusta Salossa. Mies, joka on 174 cm pitkä ja painaa 75 kiloa, on nähty viimeksi lauantaina puolenpäivän aikaan. Etsintöjä tekevät poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset.
Lounais-Suomen poliisi etsii kadonnutta vanhusta Salosta. Mies on noin 174 cm pitkä ja hänellä on silmälasit. Etsintöjä tehdään poliisin, rajavartiolaitoksen ja vapaaehtoisten toimesta, ja havaintoja pyydetään.
Poliisi on käynnistänyt etsintäoperaation Salossa kadonneen iäkkään miehen löytämiseksi. Mies on noin 174 senttiä pitkä ja painaa 75 kiloa, ja hänellä on silmälasit. Etsinnät jatkuvat, ja poliisi pyytää…
Lounais-Suomen poliisi etsii iäkästä miestä Salosta, joka on kadonnut Pellonpääntieltä. Etsinnät ovat jatkuneet läpi yön, ja viimeisin havainto miehestä on lauantaina puolen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Salo, #Poliisi
Perjantai-iltana Aurajoesta löytyi keski-ikäinen mies, joka oli kuollut. Hätäilmoitus tehtiin ulkopuolisilta, ja mies todettiin kuolleeksi paikan päällä. Poliisi ei epäile rikosta.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi etsii edelleen marraskuussa 2025 kadonnutta naista Saariselällä. Etsintöjä on tehty useita kertoja, mutta tulokset ovat olleet heikkoja. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Etsintä
Seinäjoen Kasperissa syttyi torstai-iltana tulipalo viisikerroksisessa kerrostalossa. Palo alkoi ylimmästä kerroksesta ja tuhosi yhden huoneiston täysin, mutta henkilövahinkoja ei syntynyt. Osa asukkaista…
Kotimaa
Raaseporissa hukkuneet vanhempi ja lapsi eivät olleet uimassa, kertoo Länsi-Uudenmaan poliisi. Heidät löydettiin maanantaina Västerbyn ulkoilualueelta, jossa ei ole uimarantaa. Poliisi tutkii…
Kotimaa
Itä-Uudenmaan poliisi etsii kadonnutta miestä Nurmijärven Klaukkalasta. Mies on noin 160–170 senttimetriä pitkä ja pukeutunut punaiseen paitaan sekä mustiin housuihin. Havainnoista pyydetään…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.