Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ja Yhdysvaltain presidentti Donald Trump keskustelivat puhelimessa. Britannian joukot ottivat haltuun Venäjän varjolaivaston tankkerin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
JJK:n maalintekijäkolmikko teki hienon suorituksen Kokkolassa, kun joukkue voitti KPV:n 3-2. Ottelu oli jännittävä ja päättyi JJK:n voittoon, mikä nosti joukkueen mielialaa. Maalintekijät loistivat kentällä ja varmistivat tärkeän voiton.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
JJK:n maalintekijäkolmikko teki hienon suorituksen Kokkolassa, kun joukkue voitti KPV:n 3-2. Ottelu oli jännittävä ja päättyi JJK:n voittoon, mikä nosti joukkueen mielialaa. Maalintekijät loistivat kentällä ja varmistivat tärkeän voiton.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.6.2026 klo 21:23, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Aamulehti, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa JJK voitti KPV:n Kokkolassa • Ilves voitti TPS:n ottelussa • HJK voitti Jaron 5–2 vierasottelussa.
JJK voitti KPV:n ottelussa
JJK pelasi ottelun KPV:tä vastaan Kokkolassa. Joukkue voitti ottelun 3-2. JJK:n maalintekijät olivat erityisesti esillä. Voitto oli tärkeä joukkueelle.
JJK:n maalintekijäkolmikko teki hienon suorituksen Kokkolassa, kun joukkue voitti KPV:n 3-2. Ottelu oli jännittävä ja päättyi JJK:n voittoon, mikä nosti joukkueen mielialaa. Maalintekijät loistivat kentällä ja varmistivat tärkeän…
Ilves saavutti tärkeän 1–0-kotivoiton TPS:stä, mikä paransi joukkueen näkymiä. Joona Veteli ja Anton Popovitch olivat avainpelaajia, jotka toivat rauhaa peliin. Tämä voitto on merkittävä askel kohti tulevia otteluita.
HJK nousi voittoon Pietarsaaren Jaroa vastaan 5–2 vierasottelussa. Kotijoukkue johti ottelua 2–0, mutta HJK:n vahva toinen puoliaika käänsi pelin. HJK:n voitto nosti joukkueen seitsemän pisteen päähän sarjakärjestä.
HJK voitti Pietarsaaren Jaron miesten jalkapalloliigassa 5-2. Jaro aloitti ottelun vahvasti, mutta HJK:n vaihdot tauolla käänsivät pelin. HJK nousi voiton myötä sarjataulukossa neljännelle sijalle.
HJK voitti Pietarsaaren Jaron miesten jalkapalloliigassa 5-2. Jaro aloitti ottelun vahvasti, mutta HJK:n pelaajavaihtojen jälkeen peli kääntyi helsinkiläisten hyväksi. HJK nousi voiton myötä sarjataulukossa neljännelle sijalle.
HJK voitti Pietarsaaren Jaron miesten jalkapalloliigassa 5-2. Jaro aloitti ottelun vahvasti, mutta HJK:n pelaajavaihtojen jälkeen peli kääntyi helsinkiläisten hyväksi. HJK:n voitto nosti joukkueen sarjataulukossa neljännelle sijalle.
HJK nousi voittoon Jaroa vastaan Veikkausliigassa, voittaen 5–2. Joukkue oli avauspuoliajalla kahden maalin takaa-ajoasemassa, mutta teki toisella puoliajalla neljä maalia. Mads Borchers teki ottelussa kaksi maalia, ja HJK…
HJK teki uskomattoman comebackin voittaessaan Jaron 5–2. Vaikka joukkue oli ensimmäisellä puoliajalla kahden maalin takaa-ajoasemassa, se onnistui kääntämään pelin edukseen. Voitto nosti HJK:n sarjataulukossa, mutta se on edelleen…
HJK:n keskikenttäpelaaja Pyry Mentulta poistettiin hyvälaatuinen luukasvain. Leikkaus sujui hyvin, ja pelaaja on sivussa peleistä noin 4-6 viikkoa. Toipuminen etenee suunnitelmien mukaan,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #Veikkausliiga
Jalkapallon MM-kisoissa on huomattu, että useat pelaajat käyttävät samanvärisiä, räikeitä pinkkejä kenkiä. Suuret brändit, kuten Nike, Adidas ja Puma, ovat lanseeranneet uusia…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Yhdysvallat teki historiaa jalkapallon MM-kisojen avausottelussa voittamalla Paraguayn 4–1. Tämä voitto on maan suurinumeroisin MM-ottelussa, ja se ylitti aikaisemman ennätyksen 3–0. Yhdysvallat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Englannin jalkapallomaajoukkueen MM-turnaus alkoi huonosti, kun joukkueen varusteita varastettiin ennen harjoituksia Kansas Cityssä. Varastetut tavarat sisältävät muun muassa jalkapallokenkiä ja palloja. Poliisi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kanadan jalkapallomaajoukkue voitti MM-kisojen avausottelun Bosnia-Hertsegovinaa vastaan. Cyle Larin teki voittomaalin pelin loppuhetkillä, mikä nosti Kanadan voittoon 2–1. Larin vastasi myös kritiikkiin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Jalkapalloammattilainen Juho Hyvärinen on päättänyt uransa yllättäen vain 24-vuotiaana. Hän kertoo päätöksensä taustalla olevan masennuksen ja lonkkavamman, jotka ovat vaikuttaneet hänen pelaamiseensa.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.