Nimipäivä:
Raili, Raila
11°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Iranin ja Yhdysvaltain rauhansopimus viivästyy, ja Ruotsissa on tapahtunut ampumistapaus, jossa kaksi lasta on saanut vammoja. Lisäksi Suomeen…


Ilves voitti TPS:n ottelussa

Aihesivu: Ilves voitti TPS:n ottelussa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Ilves saavutti tärkeän 1–0-kotivoiton TPS:stä, mikä paransi joukkueen näkymiä. Joona Veteli ja Anton Popovitch olivat avainpelaajia, jotka toivat rauhaa peliin. Tämä voitto on merkittävä askel kohti tulevia otteluita.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 13.6.2026 klo 20:10
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Ilves saavutti tärkeän 1–0-kotivoiton TPS:stä, mikä paransi joukkueen näkymiä. Joona Veteli ja Anton Popovitch olivat avainpelaajia, jotka toivat rauhaa peliin. Tämä voitto on merkittävä askel kohti tulevia otteluita.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.6.2026 klo 20:10, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ilves voitti TPS:n ottelussa • HJK nousi voittoon Jarosta.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 13.6.2026 klo 20:10.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Ilves, #TPS, #Liiga.

Selkokielinen yhteenveto

Ilves voitti TPS:n ottelussa

Ilves pelasi tärkeän ottelun TPS:ää vastaan ja voitti sen 1–0. Voitto paransi Ilveksen mahdollisuuksia tulevissa peleissä. Joona Veteli ja Anton Popovitch olivat erityisen hyviä pelaajia tässä ottelussa. Tämä voitto tuo joukkueelle lisää itseluottamusta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.