Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Mynämäellä epäillään kolmea henkilöä naisen taposta, kun taas Nikolas Elomaa on nimitetty valtakunnansovittelijaksi vuoteen 2030 asti.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kankaanpään Maila saavutti vierasvoiton Simon Kiristä pesäpallon ottelussa. Loppuluvut olivat 1–2, ja tappio jätti Simon Kirin joukkueelle karvaan maun. Kotiutuslyöntikisa ratkaisi ottelun lopputuloksen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kankaanpään Maila saavutti vierasvoiton Simon Kiristä pesäpallon ottelussa. Loppuluvut olivat 1–2, ja tappio jätti Simon Kirin joukkueelle karvaan maun. Kotiutuslyöntikisa ratkaisi ottelun lopputuloksen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 21:44, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kankaanpään Maila voitti Simon Kirin pesäpallossa • Kankaanpään Maila voitti Simon Kiri.
Kankaanpään Maila voitti Simon Kirin
Kankaanpään Maila voitti Simon Kirin pesäpallo-ottelussa. Ottelu päättyi lukemiin 1–2. Tappio tuntui ikävältä Simon Kirin joukkueelle. Kotiutuslyöntikisa oli ottelun ratkaiseva hetki.
Kankaanpään Maila saavutti vierasvoiton Simon Kiristä pesäpallon ottelussa. Loppuluvut olivat 1–2, ja tappio jätti Simon Kirin joukkueelle karvaan maun. Kotiutuslyöntikisa ratkaisi ottelun lopputuloksen.
Miesten Ykköspesiksessä Kankaanpään Maila voitti Simon Kiri:n ottelussa 1–2. Kankaanpään Maila voitti ensimmäisen ja kolmannen jakson, kun taas Simon Kiri voitti toisen jakson. Sarjataulukossa Kankaanpään Maila on tällä…
Simon Kiri voitti ensimmäisen ottelunsa miesten Ykköspesiksessä, kun se kukisti Puijon Pesiksen kotiutuslyöntikisassa. Pelinjohtaja Eemeli Paldanius teki muutoksia kokoonpanoon, mikä johti voittoon…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #SimonKiri, #Ykköspesis
Puijon Pesis aloitti miesten Ykköspesiksen kotikauden vahvasti, houkutellen yli 1 200 katsojaa kotiavausotteluun. Joukkue sai pistetilin auki voitolla, mikä lupaa hyvää tuleville…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #Pesäpallo
Superpesiksessä Manse PP:n pelaaja Juuso Myllyniemi sai pelikieltoa alatyylisestä käytöksestä ottelussa Vimpelin Vetoa vastaan. Hän sai varoituksen protestoinnista, mutta ei hyväksynyt sen…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo
Naisten Ykköspesiksessä pelattiin ristikkäisotteluita, joissa Jokilaakson Pesäkuula voitti Janakkalan Janan 2–0. Siilinjärven Pesis puolestaan voitti Mynämäen Vesan 1–0. Tulevat ottelut pelataan 5.…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #Pesäpallo
Simon Kiri on hankkinut vahvistuksen Pattijoen Urheilijoista, kun joukkue kamppailee loukkaantumisten kanssa. 22-vuotias Veeti Venäläinen liittyy joukkueeseen ja on mukana viikonlopun vieraspeleissä…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #SimonKiri, #Ykköspesis
Helsingin Puna-Mustat on voittanut kaikki kuusi ensimmäistä otteluaan miesten Ykköspesiksessä. Joukkueen taustayhtiön puheenjohtaja Juho Juhantalo uskoo, että tämä kausi on oikea hetki…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Ykköspesis, #Pesäpallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.