Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen ja on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu normaalisti Krista Taubertin johdolla, eikä muutosten pitäisi näkyä lukijoille tai katsojille. Taubert hoitaa Pokkisen tehtäviä toistaiseksi ilman nimeämää sijaisuutta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen ja on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu normaalisti Krista Taubertin johdolla, eikä muutosten pitäisi näkyä lukijoille tai katsojille. Taubert hoitaa Pokkisen tehtäviä toistaiseksi ilman nimeämää sijaisuutta.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 15:23, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Savon Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ylen uutistyö jatkuu Panu Pokkisen sijaisella • Ylen päätoimittaja sai sairauskohtauksen • Ylen päätoimittaja sai sairauskohtauksen.
Ylen uutistyö jatkuu normaalisti
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen lomamatkallaan Portugalissa. Hän on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu Krista Taubertin johdolla. Muutokset eivät näy lukijoille tai katsojille.
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen ja on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu normaalisti Krista Taubertin johdolla, eikä muutosten pitäisi näkyä lukijoille tai katsojille. Taubert hoitaa Pokkisen tehtäviä toistaiseksi…
Ylen päätoimittaja Panu Pokkinen sai sairauskohtauksen lomamatkallaan Portugalissa. Hän on tällä hetkellä sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen toimitusjohtaja toivoo Pokkisen pikaista toipumista ja on nimittänyt Krista Taubertin hänen sijaisekseen.
Ylen vastaava päätoimittaja Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen. Hänen sijaisekseen on nimitetty Krista Taubert, joka toimii Yle Uutisten ja urheilun päätoimittajana. Uutinen päivittyy myöhemmin.
Ylen Uutisten päätoimittaja Panu Pokkinen sai sairauskohtauksen lenkillä Portugalissa. Hänet on viety sairaalaan Lissaboniin hoitoon. Yle ei ole kertonut sairausloman kestosta.
Ylen Uutisten ja urheilun päätoimittaja Panu Pokkinen sai sairauskohtauksen lenkillä Portugalissa. Hänet on viety sairaalaan Lissaboniin hoitoon. Yle ei ole ilmoittanut sairausloman kestosta, ja Pokkisen sijaiseksi on nimitetty…
Ylen uutis- ja urheiluyksikön päätoimittaja Panu Pokkinen sai sairauskohtauksen lomamatkallaan Lissabonissa. Tiedotteen mukaan kohtaus tapahtui hänen ollessaan lenkillä. Pokkinen on tällä hetkellä sairaalahoidossa.
Panu Pokkinen, Ylen Uutiset- ja urheilu -yksikön päätoimittaja, on saanut sairauskohtauksen Lissabonissa. Tapahtumasta on ilmoitettu, ja uutista päivitetään. Pokkinen on tunnettu mediavaikuttaja Suomessa.
Ylen vastaava päätoimittaja Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen lomamatkalla. Ylen hallitus on nimittänyt Krista Taubertin hänen sijaisekseen toistaiseksi. Pokkinen on tällä hetkellä sairaalahoidossa Lissabonissa.
Ylen vastaava päätoimittaja Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen lomamatkalla. Ylen hallitus on nimittänyt Krista Taubertin hänen sijaisekseen toistaiseksi. Pokkinen on tällä hetkellä sairaalahoidossa Lissabonissa.
Ylen päätoimittaja Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen lomamatkallaan Portugalissa. Hän on tällä hetkellä sairaalahoidossa Lissabonissa. Pokkisen sijaiseksi on nimitetty Krista Taubert.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #PanuPokkinen, #Yle
Ylen uutisankkuri Arvi Lind on kuollut sunnuntaiaamuna. Hän syntyi vuonna 1940 ja oli tunnettu pitkän uransa vuoksi. Lindin poismeno herättää surua uutismaailmassa.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Yle
Rovaniemellä kadonnut 14-vuotias poika on ollut poissa kotoa 8. toukokuuta lähtien. Hänet on nähty myös Tampereella ja Hämeenlinnassa. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja…
Kotimaa
Helsingissä on kadonnut 5-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, joka oli pukeutunut tummansinisiin vaatteisiin. Havainnot tulee…
Kotimaa
Ylen selvitys paljastaa, että hoitajien heikko kielitaito on vaarantanut potilasturvallisuuden kotihoitoyhtiö Keltakulta hoivassa. Toimitusjohtaja kiistää syytökset, mutta selvityksessä käy ilmi vakavia ongelmia…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Yle
Jaakko Keso, Ylen toimittaja, sai sakot Venäjän rajavyöhykkeelle menemisestä väärinkäsityksen vuoksi. Hän ja hänen amerikkalainen ystävänsä Brandon Jack olivat kuvaamassa dokumenttisarjaa, kun…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Yle
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.